Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik neem aan dat bij een EK verschillende jury leden zitten uit verschillende europese landen.GerenGer schreef:Jullie moeten niet zo vervelend praten over Sjef.
Ik vind hem een hele leuke en goede bondscoach!
En wat weten jullie nou van z'n trainingsmethode af, hebben jullie je daar ooit goed in verdiept? En hebben jullie hem ooit bezig gezien?
Hij is trouwens soms niet zo netjes, als Anky de proef rijdt zit hij gewoon te sms'en!
FaberSmid schreef:GerenGer schreef:Jullie moeten niet zo vervelend praten over Sjef.
Ik vind hem een hele leuke en goede bondscoach!
En wat weten jullie nou van z'n trainingsmethode af, hebben jullie je daar ooit goed in verdiept? En hebben jullie hem ooit bezig gezien?
Hij is trouwens soms niet zo netjes, als Anky de proef rijdt zit hij gewoon te sms'en!
Hoe komt u er bij dat we alleen over meneer Sjefke Janssen vervelend praten?
Natuurlijk wat weten wij nu af van het zogenaamde hyperflexi systeem en hollandse school af? Als u alles goed gelezen had, had u kunnen lezen dat meneer Baucher de uitvinder is en niet meneer Sjefke Janssen? Of wij meneer Sjefke Janssen ooit bezig hebben gezien, natuurlijk en dan niet de wel bekende momentopnames of het waren momentopnames die zeer lang duurde.
Een hoefsmid ziet meer dan alleen de "hoeven" van de paarden. En ik weet zeker dat meneer Professor en de anderen, ook meer gezien hebben dan u en meneer Sjefke Jansen en zijn hollandse school ruiters beseffen en lief is.
sporter denk dat u niet eens de harde waarheid wil weten.
FaberSmid schreef:
chrissy123 schreef:Ik had die john swaab hoger ingeschat maar, nu ik dit lees hebben we weer een meeloper achter sj aan
chrissy123 schreef:Daarom snap ik niet als hij bij Piet Oothout les heeft gehad dat hij dit kan schrijven
FaberSmid schreef:Meneer Professor hoe kan u dat nu schrijven, over Nederlanders die Duitsland vooruit zijn?