Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sarona25 schreef:MIsschien weet jij niet of ik er alles al heb aan gedaan om haar daar weg te krijgen en wil die oude gek haar gewoon weg niet verkopen aangezien er de laatste tijd mensen hun pony hebben gekocht en met de nooderzon zijn vertrokken weg inkomsten voor hem nu ontvangt hij elke maand zijn geld en als ik haar koop ben i9k ook weg dus weg inkomsten
DUs oordeel lekker over een ander misschien heb ik al 3 keer de waarde van haar geboden jij weet ook niks van mij dus houdt lekker je muil
sarona25 schreef:MIsschien weet jij niet of ik er alles al heb aan gedaan om haar daar weg te krijgen en wil die oude gek haar gewoon weg niet verkopen aangezien er de laatste tijd mensen hun pony hebben gekocht en met de nooderzon zijn vertrokken weg inkomsten voor hem nu ontvangt hij elke maand zijn geld en als ik haar koop ben i9k ook weg dus weg inkomsten
DUs oordeel lekker over een ander misschien heb ik al 3 keer de waarde van haar geboden jij weet ook niks van mij dus houdt lekker je muil
sarona25 schreef:Bij ons in de buurt staat een paard die kanker heeft hij heeft er geen last van maar hij wordt nog heel af en toe gebruik in de les is dit niet vreselijk zielig ???
Een paard kan niet praten maar neem aan dat hij er toch last van heeft
Prisca schreef:Krijg een beetje penny meisjes gevoel.....

sarona25 schreef:Yamcha weet niet hoe oud jij bent maar ik ben ben geen 13 en als je mijn leeftijd niet weet moet je ook niet van die uitspraken doen

sarona25 schreef:Bij ons in de buurt staat een paard die kanker heeft hij heeft er geen last van maar hij wordt nog heel af en toe gebruik in de les is dit niet vreselijk zielig ???
Een paard kan niet praten maar neem aan dat hij er toch last van heeft
) sarona25 schreef:JA misschien ben ik wel iemand die alles iets zieliger vindt als een ander kanker is een ziekte en ik rij niet op een ziek paard zou er dan liever een lekker stuk gaan wandelen even voor alle duidelijkheid ik ben 26 en rij vanaf mijn 12 e

sarona25 schreef:En misschien heb ik wel geen zin om hier helemaal super netjes te gaan zitten typen.
En is het maar waar je op let.
sarona25 schreef:Ik geef alleen een mening wat overigens mag in Nederland voor zover ik weet.
Heb al een paar keer aangegeven dat ik het zielig vindt en dat ik het niet zou doen.
En als dit penny is dan zou ik zeggen het zij zo.
Heb in het begin gevraagd wat jullie er van van vonden dus een vraag om een mening.
' word... Aan een groot deel van de bokkers die gereageerd hebben ligt het niet hoor.