silfie35 schreef:p0ny schreef:Ja en ik ben me hier dan ook zeer bewust van. Kin op de borst is bij mij een vaste oefening, net als een gebroken lijn of volte. Ik functioneer ook regelmatig als instructrice en wrijf dit mijn leerlingen dan ook in de eerste les in. Dit gegeven hoeven ze dan ook niet met een korreltje zout te nemen, teugels eraan en heen en weer zigzaggen maar! Ik doe dit om mijn edele rijdier leniger te maken, vergelijk het eens met een menselijke spagaat. Super oefening, hier blijft men jong en fit van. Daarom verkies ik dan ook de fries boven alle andere paarden, deze buitengewoon extravagante ros heeft het geluk dit superieure talent al van nature te bezitten! Wat wil men nog meer?
oke dus als ik het goed begrijp is het eerste wat jij doet als je lesklant voor het eerst binnenkomt is zeggen. Neem die teugels maar iets korter en heen en weer dat bit zagen met die hap, neus tussen zn benen is goed voor m:P. geloof ik niet helemaal en anders ben je best wel slecht voor je dier.
Inderdaad!
ik denk dat je bij half bokt buiten zou vliegen als instructrice