Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eerder was dat nog niet zo, maar toen ik minder dressuurmatig ging rijden ging het springen ook langzaam aan slechter. Wanneer het paard het zelf gaat doen ben je de baas niet meer en beslist hij dus wanneer hij wel of niet springt..
Ik ben dus gelukkig niet raar! Ik had namelijk het idee dat ik er helemaal naast zat. En het lijkt mij ook niet bepaald goed als het paard met kop in de lucht (want dat gebeurt er als ik niks doe) door z'n parcours scheurt (want dat gebeurt ook als ik niks doe) runningkawa schreef:springen is niks anders dan dressuren met af en toe een sprong ertussen...
Paardje is niet van mij en ze staat bij een particulier. Dus ik heb ook nog wat met de eigenaresse te maken. Maar ik denk niet dat het verstandig is om nog te gaan en denk ook niet dat ik het nog doe aangezien ik alleen mezelf maar op zit te vreten daar en tegen mijn principes in rijdt, of ik wordt compleet de grond in getrapt.
runningkawa schreef:springen is niks anders dan dressuren met af en toe een sprong ertussen...
runningkawa schreef:springen is niks anders dan dressuren met af en toe een sprong ertussen...