Wie weet wat de toekomst brengt maar op dit moment geen andere ruiter op m'n paardje!
En nee ik vind echt niet dat andere mensen niet goed op m'n paardje zouden kunnen rijden... Vind wel dat er een goede klik moet zijn tussen ruiter en paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Lotte schreef:ik zou het zelf niet fijn vinden als er heel de tijd andere mensen oprijden als je zelf ergens mee bezig bent om te oefenen en als iemand anders daar helemaal geen aandacht aan besteedt. dan heb je zelf maar 1-2 x per week om iets te oefenen.
En iedereen is weer op de hoogte.

.
. Scum schreef:Het ligt er heel erg aan wat het doel ervan is. Bijvoorbeeld; een manegepony die krijgt wel meer dan 4 ruiters per week op zijn rug. Maar het doel zal dan niet zijn om die pony hogerop te krijgen in de wedstrijdsport.
Ik rij altijd de paarden samen met mijn vriend. We werken er allebei aan om ons paard beter te krijgen.
Als er 4 mensen op 1 paard rijden, waarvan er 3 leuk willen rondhobbelen en iets willen leren van het paard. Dan zal in dat geval de vierde ruiter, die het paard juist zelf wil verbeteren daar een harde kluif aan krijgen.
en ja, deze liepen dus allebei in de les)
.. uiteraard..
)
Ik laat ze nooit langer dan 5 tot 10 minuten zo zelf bezig zijn. Na een tijdje gaan ze zich toch aanpassen naar die andere ruiter, en heeft de eerste weer problemen om het áf te leren..