Navidad schreef:Myrano schreef:@Navidad; Ik ben het volledig met je eens wat je zegt over een lesklant voor de keuze zetten.
Maar de manier waarop is zooo moeilijk, je wilt nl ook niemand tegen de kop lopen of afbreken.
Zo ken ik nog iemand die ook van 2 verschillende les had, dit werkte dus ook niet !!
Gewild of ongewild worden de lesgeefsters tegen elkaar opgezet. De één zegt dat het zus moet en de ander zegt weer zo..
Ik zou dan zelf afhaken moest ik de lesgeefster zijn, zou er absoluut geen zin in hebben in die discussies; maar zoals je al zei, valt er ook een gedeelte van je inkomen weg.
Dit neem ik er dan ook maar bij en zou de eer aan mezelf hoog houden.![]()
Maar langs de andere kant, als je zelf heel goed bent, komen ze vast en zeker terug !!
Moeilijke situatie is dit..
Klopt. maar er toch niks kwaad om een keer uit intesse te gaan kijken? hoe het in zijn werk gaat? is voor jou ook alleen maar beter, om daar weer op in te spelen tegenover je lesklant met de begeleiding. Zodat die dus ook kunnen zien van hoe of wat.. En jij kan daarbij je mening goed onderbouwen.
En verder de andere instruckteur val je niet aan hoor. Je mag toch wel intresse vragen stellen? Of ze dat voor jou even kan onderbouwen. Waarom ze dit en dat doet en waarom zei denkt dat het beter is?
Ja, daar heb je ook gelijk in.
Eens gaan kijken naar de les daar doe je idd niets verkeerd mee.