Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nouks schreef:Gezien de timing van dit topic (weer momenteel, temperaturen vandaag/deze week)... zijn er daadwerkelijk mensen die het nu al absoluut te heet vinden om 's middags nog te trainen met je paard? Hoe moet dat in Zuid-Europa dan, moeten ze daar maar helemaal niet meer gaan rijden in de zomer als 't 40 graden is, of misschien maar midden in de nacht? Ik vind het nu echt nog wel kunnen hoor. Als het eens 30+ graden is en je hebt de keuze, ja, dan ga je 's morgens rijden oid. Maar nu kun je best wel rijden. En als je het toch 'zielig' vindt, ga je toch lekker een buitenritje maken in de schaduw?
Kan niet precies zeggen hoeveel kilometer (zou ik eigenlijk wel eens willen weten
) maar het is dus niet niks.. Ik vertrek rond 9.30u en zou toch graag 's avonds thuis zijn 

.
Dan ga ik het erg warm krijgen, vreselijk zweten en vermoedelijk ook verbranden. 

. En daarbij vind ik het eigenlijk wel een beetje dubbel dat je het van wedstrijden wel toe staat onder het mom van dat het niet anders kan, maar een training eigenlijk not done en dierenmishandeling is.. waar trek je de grens?
. Een lekker douchje en mevrouw ziet er weer ongezweet uit
.
. Hahaha
, sorry, maar ik vind je erg overdreven en overtrokken reageren
Krijg altijd ontzettende koppijn als ik wat doe in de zon.
suus_ schreef:.
Zag vandaag iemand over het fietspad in de felle zon haar pony vooruit schoppen... arm peerdje, best lang fietspad en zag dr van een afstand al op me af komen. in een flinke draf