Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Apple schreef:Sonja_B, ik zie dat je nog maar net lid bent van Bokt. Op Bokt is het gebruikelijk om op een respectvolle manier met elkaar te discussieren en niet elkaar te gaan zitten afkatten.
Squit schreef:\vaak is het het makkelijkste om je paard achter de loodlijn te laten lopen lijkt wel..
en hoelanger je daarmee door blijft rijden hoe moeilijker is af te leren is..
Rianneke schreef:Squit schreef:\vaak is het het makkelijkste om je paard achter de loodlijn te laten lopen lijkt wel..
en hoelanger je daarmee door blijft rijden hoe moeilijker is af te leren is..
dit is volgens mij als ie echt veel te diep en achter de loodlijn loopt...
de meeste paarden die te diep lopen, lopen net iets achter de loodlijn. en vaak is dit ook alleen maar omdat ze in training zijn en kunnen ze simpel normaal worden ingestelt. tenminste dat is mijn streven
Sonja_B schreef:Ziet er heel fijn uit voor je paard, om over jouw houding nog maar te zwijgen
Urielle schreef:Ik heb mijn paard dieper ingesteld omdat hij nog niet sterk genoeg is om zichzelf dermate te dragen dat hij voor opgericht loopt en omdat dit momenteel beter is voor zijn lendenpartij.
Als ik hem opricht, breekt hij af bij de schoft omdat zijn rug en achterhand dat nog niet kunnen verwerken.
Sonja_B schreef:Ja alleen als je hem laag,diep en rond rijdt (zeg maar de Anky methode) dan kan ie over een jaar nog niet op 4 poten lopen en heeft ie ws ook nog geen spier aan zijn billen
Karoliefje_ schreef:Ik rijd mijn paard continue diep, want op moment dat ik hem opricht gaat hij zn rug weer vast houden, hij is daar nog niet aan toeEn ik heb er op wedstrijden nooit commentaar op gehad!