zadelmak / vertrouwen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

detour

Re: zadelmak / vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:26

MoonenL schreef:
Daar ben ik nu naar opzoek. Wil percé dat het paardje thuis blijft staan. Vind een paard iedere keer verhuizen niet goed, zeker bij deze dame niet.

Het paard hoeft uiteindelijk maar 1 keer verhuist te worden en deze dame doet een hoop voor voer, daar zou ze wel overheen komen, hoor! Weet je nog hoe het ging toen je haar ophaalde? Ze kan wel wat hebben... Knipoog

Als je niemand aan huis kunt vinden is het volgens mij prima te doen met haar. (Zo goed ken ik 'r wel, als ik zo eigenwijs mag zijn.) ;) Bloos

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 13:48

Als het in de buurt is wil ik het ook nog wel overwegen, maar heb ook nog een ander paardje en die komt dan ineens alleen te staan, iets wat haar geen goed doet.
Ik wil iedere dag naar alle twee mijn paarden toe kunnen en als de ene heel ver van huis staat is dat niet handig. Alle twee mijn paarden verhuizen is geen optie, denk niet dat ik een stalling kan vinden voor twee paarden die maar 100 euro per paard kost Tong uitsteken ik sta nu eemaal voor familie prijs en dat is ook de enige reden dat ik er twee kan hebben op dit moment.

Ik heb een beetje rond gevraagd en er zijn zat mensen die aanhuis komen hier in de omgeving, alleen nu nog de goede match vinden.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 18:37

MoonenL schreef:
Als het in de buurt is wil ik het ook nog wel overwegen, maar heb ook nog een ander paardje en die komt dan ineens alleen te staan, iets wat haar geen goed doet.
Ik wil iedere dag naar alle twee mijn paarden toe kunnen en als de ene heel ver van huis staat is dat niet handig. Alle twee mijn paarden verhuizen is geen optie, denk niet dat ik een stalling kan vinden voor twee paarden die maar 100 euro per paard kost Tong uitsteken ik sta nu eemaal voor familie prijs en dat is ook de enige reden dat ik er twee kan hebben op dit moment.

Ik heb een beetje rond gevraagd en er zijn zat mensen die aanhuis komen hier in de omgeving, alleen nu nog de goede match vinden.

Wat is een familieprijs ongeveer? 100 Euro moet toch lukken per paard?

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 19:29

ik betaal nu 100 euro per paard, maar hier in de buurt zijn de africhtingsstallen allemaal 500 euro per maand of meer. en dat is ongeveer mijn hele maand inkomen. Dus een beetje prijzig. En mijn vriend wil hier niet aan mee betalen, wat ik ook wel snap, hij betaald het huishouden al - ga wel mee betalen daaraan als ik klaar ben met studeren natuurlijk, nog een half jaartje Tong uitsteken

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:56

MoonenL schreef:
ik betaal nu 100 euro per paard, maar hier in de buurt zijn de africhtingsstallen allemaal 500 euro per maand of meer. en dat is ongeveer mijn hele maand inkomen. Dus een beetje prijzig. En mijn vriend wil hier niet aan mee betalen, wat ik ook wel snap, hij betaald het huishouden al - ga wel mee betalen daaraan als ik klaar ben met studeren natuurlijk, nog een half jaartje Tong uitsteken

OKe!

Bij ons vlakbij is een africhtingsstal, aardige vrouw, vraagt volgens mij 100 per week en gaat uit van twee weken met inrijden.

Dit is geen optie omdat het te ver is, maar misschien zijn er toch nog meer mensen die in die categorie zitten!!! Knipoog

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 22:10

goh moeilijk hoor, ik zou zeker proberen iemand bij jouw thuis te laten komen zeg maar, zeker met zo'n moeilijk geval , dan hou je er zelf toezicht op en kunnen jullie het samen doen,

er moet toch iemand te vinden zijn, (proffesioneel ) bij jouw in de buurt, ik zou het niet alleen meer doen, want straks is jouw vertrouwen ook weg en die van haar is al niet super,

succes

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 12:10

Je hebt een PB.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 17:36

Hey TS, stal van Maerle of Maarle in Poppel, ene Geerts (is die niet de vriend van Pim Koudijs van de AES?) rijdt ook paarden in, heeft ook eea verricht op het KNHS in Ermelo, is dat wat voor Boann? Gelukkkig nieuw jaar!!! Ook voor Boann! Appie was beetje bang afgelopen nacht trouwens..