Aan de teugel rijden, hoe?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Aan de teugel rijden, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:24

femmefatale1 schreef:
Clienn schreef:
ik ook zoals Repeat zegt
edit

ik heb dan ook wel weer dat als ik mijn paard aan de teugel heb lopen(wat soms lukt), dat ze dan niet helemaal voorwaarts meer gaat

als ik dan been geef gaat ze om de een of andere manier dieper

tips Clown

Tip:

Los laten van voren en eens naar voren schoppen.. en als ze dan naar voren gaat langzaam weer opvangen.. de enige manier!

jemig.. ik dacht even.. dit is sarcastisch bedoelt.. maar ik lees even verder en ik geloof dat je het nog meent ook? als er íets verkeerd is het dít wel! zo krijg je je paard niet aan de teugel hoor! ik vind het trouwens een belachelijke benaming maar dat doet er verder niet toe. Hoe het wél moet vind ik eigenlijk nogal lastig om uit te leggen, maar het is wel duidelijk dat het zo dus écht níet moet! ook dat 'gezaag' dat je veel mensen ziet doen is dus écht niet de bedoeling.

Ik heb het meer geleerd door hele kleine ophoudingen te doen, en dan (een beetje) vooruit drijven maar níet schoppen! dan weer wat ophoudingen en ga maar zo door. Alleen weet niet of ik het nu echt goed uitleg aangezien ik het al min of meer automatisch doe.

Scum

Re: Aan de teugel rijden, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 08:22