runningkawa schreef:ga je ff googelen, dan zie je dat je meer van dit soort foto's vind.
Misschien moeten die verdomde fotografen nu eindelijk eens fatsoenlijk leren fotograferen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
runningkawa schreef:ga je ff googelen, dan zie je dat je meer van dit soort foto's vind.
die zouden er dan ook 'zomaar' tussen moeten kunnen komen en dan zouden we veeeel meer in de top hebben, zit echt nog wel een hogere verwachting aan. 
) Ik denk dus niet dat je kunt zeggen aan de hand van twee foto's dat deze ruiter niet bij de top hoort...... 

runningkawa schreef:En helaas zijn voorbeen zwaaiers in, trekken publiek en dat scoort...maar daarmee gaat wel de sport naar de kl*te

runningkawa schreef:Ga maar eens kijken in het topic "duidelijk paard dat over de rug loopt"
Zie en leer daar maar dat dat heel goed te doen is aan de hand van foto's
Heel goed zelfs
En helaas zijn voorbeen zwaaiers in, trekken publiek en dat scoort...maar daarmee gaat wel de sport naar de kl*te
runningkawa schreef:Ga maar eens kijken in het topic "duidelijk paard dat over de rug loopt"
Zie en leer daar maar dat dat heel goed te doen is aan de hand van foto's
Heel goed zelfs

runningkawa schreef:Goedemorgen
Nou ik ben van mening dat de topsport niet meer is zoals het hoort te zijn.
Alles voor de show.
En natuurlijk show is mooi, maar hoe een paard in een bijvoorbeeld strekdraf zonder achterbeen gebruik op dat nivo een voldoende kan krijgen is mij dan toch echt een raadsel.
En ga maar eens wat kur filmpjes kijken...het gaat niet over 1 slecht moment.
Ik ben van mening dat de FEI daar wat aan moet gaan doen
x_Marr schreef:Pff vooral die eerste zeg!
Ik zie hem daar ook z'n rug wegdrukken..
Maar ie houding van de ruiter is ook niet eens goed
Wat een hoop commentaar krijg je dan hier op bokt zeg, dat je je paard niet nageeflijk kunt rijden etc. als je houding niet goed is
Nee weetje, geef mij maar een 'top' waarbij hij het paard rustig nageeflijk is, en niet zo hoog met die nek, waar is dat trouwens goed voor?
Maar het is een paardje die je nooit in de wei zo fier en opgericht ziet lopen.
en... Ik won de 1ste prijs (we waren met 20) heb daarna een hoop commentaar gehad dat ik niet had mogen winnen omdat mijn paardje te diep loopt
Maar hij liep super ontspannen deed al zn oefeningen goed en ik denk dat een dressuur niet enkel draait om waar je paard zn hoofd houd maar ook hoe jij zit en of je oefeningen mooi gereden zijn...
Ik was zo blij dat ik gewonnen had zeker voor de 1ste keer, ik had er niet op gehoopt maar vond mn proef heel goed. En dan door die commentaar
SANEX schreef:runningkawa schreef:
Ik vind het paard op de foto's van TS ook absoluut niet correct lopen, maar dat was de vraag niet, zij vraagt of het plaatje van de topsport op deze manier klopt.... Nee, vind ik dus niet
Uch, ik heb gesproken en ga ook slapen
Weltrusten RK en de rest
*Edit* typfoutje

Ibalia schreef:Het kan natuurlijk zijn dat op het moment van de foto, het paard alles even heel spannend vond en dat hij daarom zijn hals eruit drukt en de rug wegdrukt???
Heeft iemand daar al eens aangedacht? Of lopen jullie paarden altijd ontspannen?
Die van mij niet, vooral niet als hij een tractor tegenkomt of over een witte streep moet lopen
Renza schreef:Natuurlijk zijn het maar twee foto's en kan je daar niet over oordelen, maar de link van die 2e foto komt van de site van Edward Gal zelf. Daar gaat hij toch geen foto's plaatsen die hij zelf niet goed vindt omdat ze op een rotmoment genomen zijn lijkt mij?
) SANEX schreef:Ik vind het paard op de foto's van TS ook absoluut niet correct lopen, maar dat was de vraag niet, zij vraagt of het plaatje van de topsport op deze manier klopt.... Nee, vind ik dus niet
Weltrusten RK en de rest
*Edit* typfoutje
Equidea schreef:Wat heeft mijn 18 jarige die tot een halfjaar terug nog nooit van dressuur gehoord had met deze discussie te maken dan?

runningkawa schreef:SANEX schreef:Ik vind het paard op de foto's van TS ook absoluut niet correct lopen, maar dat was de vraag niet, zij vraagt of het plaatje van de topsport op deze manier klopt.... Nee, vind ik dus niet
Weltrusten RK en de rest
*Edit* typfoutjeEquidea schreef:Wat heeft mijn 18 jarige die tot een halfjaar terug nog nooit van dressuur gehoord had met deze discussie te maken dan?
De quote klopt niet, heb ik niet gezegt
Ik zal hem maar fixen
En zoals ik het lees bedoeld ze niet een paard in je profiel, maar het paard gewoon wat je hier plaatst