Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:nou ik niet hoor, ik zet alle zeilen bij om te overleven.......... niks rustig praten en rustig zijn...... de eerste de beste boom probeer ik het dier tegenop te sturen..... als dat uberhaupt doorkomt
Dan ga ik niks moeilijks van hem vragen maar vooral veel stappen en toch laag richting hals strekken te rijden. En gewoon de volgende keer weer wat serieuzer. Irma_Maandag schreef:K1MmEl : dan spreken we niet van een paard op hol.....
Irma_Maandag schreef:Shan, je was me voor..

bergkraai schreef:erg moeilijk.. tegen een boom op parkeren is een hele goede optie.. En verder als je hem eenmaal terug hebt, rustig praten en over zn manen 'kroelen' wat hier eerder gezegd is. En toch in mijn geval vaak wel --> de kortste weg naar huis.. kan ik als ie op stal staat ook weer bijkomen haha
.
Even nog een stukje door laten galoperen als alles weer onder controle is zodat het gevaar echt ver weg genoeg is, dan is het probleem dribbelen ook meteen vermeden, en heb ik alles weer 100% onder controle.