Ik heb helemaal niet gezegt dat ik het er mee eens ben om het lekker af te knippen, bij tinkerbell zijn ze ook vrij lang. Maar als ze in de weg zitten omdat ze in haar ogen prikken knip ik er toch echt een stukje vanaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nassie schreef:Je hoeft het niet zo groot te typen hoor, als je het gewoon zonder capslock doet begrijp ik het heus ook wel
Ik heb helemaal niet gezegt dat ik het er mee eens ben om het lekker af te knippen, bij tinkerbell zijn ze ook vrij lang. Maar als ze in de weg zitten omdat ze in haar ogen prikken knip ik er toch echt een stukje vanaf
Heb je gelijk in hoor.. dan zou ik het erger vinden als je ze zou laten zitten.. Wel schattig don't you think? 
Nassie schreef:Haha, maar de wenkbrauwen zitten er ook niet voor niets en toch halen we die weg!
dorienkee schreef:mickey, een paard heeft weinig te kiezen. Maargoed een wenkbrauw is geen vergelijking met tastharen van een paard
mickey1989 schreef:Nassie schreef:Haha, maar de wenkbrauwen zitten er ook niet voor niets en toch halen we die weg!
Maar jij kan voor jezelf kiezen en jij kiest ook voor het paard. Waar blijft dan de keuze van het paard? wie zegt dat hij dat wil?

Armaris schreef:Djeezes al die vergelijkingen met mensen?
JA wij epileren wenkbrauwen maar daar zitten GEEN tastzenuwen in.
Het paard gebruikt zijn tastharen om zijn eten te sorteren,uit te zoeken of hij het kan eten of niet.Lijkt me belangrijk genoeg
MArl0esJuh schreef:Tegenwoordig is het voer zo uitgebalanceerd en de weide zo onkruid vrij dat de tastharen al een mindere functie hebben dan vroeger.
En ja, ik knip de tastharen van mijn pony en voor een keuring blijft er al helemaal weinig op staan dmv scheren. Ook scheer ik de oren uit voor een keuring.
Nassie schreef:MArl0esJuh schreef:Tegenwoordig is het voer zo uitgebalanceerd en de weide zo onkruid vrij dat de tastharen al een mindere functie hebben dan vroeger.
En ja, ik knip de tastharen van mijn pony en voor een keuring blijft er al helemaal weinig op staan dmv scheren. Ook scheer ik de oren uit voor een keuring.
En volgensmij is je paard er niet ongelukkiger door?
Nassie schreef:MArl0esJuh schreef:Tegenwoordig is het voer zo uitgebalanceerd en de weide zo onkruid vrij dat de tastharen al een mindere functie hebben dan vroeger.
En volgensmij is je paard er niet ongelukkiger door?
MArl0esJuh schreef:Armaris schreef:Djeezes al die vergelijkingen met mensen?
JA wij epileren wenkbrauwen maar daar zitten GEEN tastzenuwen in.
Het paard gebruikt zijn tastharen om zijn eten te sorteren,uit te zoeken of hij het kan eten of niet.Lijkt me belangrijk genoeg
Tegenwoordig is het voer zo uitgebalanceerd en de weide zo onkruid vrij dat de tastharen al een mindere functie hebben dan vroeger.
manen trekken hoef ik niet 
Het moet wel een lekker wijf blijven en al die plukken eruit
dan kan ze me echt niet horen
Angg schreef:staart moet ik knippen anders staat er straks een ander paard op en dan heeft de mijne geen staart meermanen trekken hoef ik niet
oren knippen wel..Het moet wel een lekker wijf blijven en al die plukken eruit
dan kan ze me echt niet horen