sjorsie schreef:goh een echte kenner, pffff
Wat ben je negatief aan het doen!
Vind jij dit er dan lekker uit zien:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=839158&hilit=
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sjorsie schreef:goh een echte kenner, pffff

Thats_Me schreef:Tja om aan de top te komen en aan de top te blijven moet je toch bepaalde offers maken.
Je kan dan wel zeggen ik vind dit of ik vind dat, maar goed als je zelf aan de top staat wat zou je dan doen?
Juist ook alles er aan doen om daar te blijven want zonder winst geen geld, en zonder winst geen werk meer.....
Ik doe ze het zelf nooit na. Sta soms wel te kijken van de houding van bepaalde dresuurruiters (niet alleen nationaal maar ook internationaal) dat ze zo op hun paard kunnen blijven zitten. Wel knap eigenlijk
Maar heb eigenlijk wel respect voor deze mensen. Ze presteren het toch elke keer weer. Vind dan ook dat ze goed kunnen rijden, ook al vind ik het soms wat te streng voor het paard. Maar op dit niveau zijn paarden geen dieren meer, maar meer dingen om de sport zo goed mogelijk te kunnen uitoefenen. Al blijf ik wel mijn vraagtekens bij bepaalde dingen zetten
Hoe hoog ze ook in de top lopen. Daar moet rekening mee gehouden worden. En ik vind inderdaad zoals jij t mooi zegt, dat ze de paarden meer zien als opstapje naar de top. Want als een paard t even niet meer volhoud is er al heel snel weer een vervanger en gaat die andere zonder pardon weg. Dus ik denk dat je bij de meeste ook niet echt kan spreken van een band tussen ruiter en paard. En ik vind dat als je een band hebt met je paard en je samen de top bereikt dat je daar veel trotser op kan zijn. Maar dat is mijn mening
_STS_Angels_ schreef:
sjorsie schreef:Ik ben niet boos, alleen verbaasd hoe goed iedereen Anky denkt te kennen. Denk je nou echt dat zij de enige is die op deze manier traint? En dat Alicia2u word weggestuurd omdat ze vlak voordat iemand de baan in moet haar loopt af te kraken, verbaast me niet, als bij ons op stal tijdens wedstrijd iemand zo bezig is word die ook de bak uitgestuurd.
Laurens van Lieren is toch ook niet de enigste aardige ruiter?
we hebben het hier ffe over anky ok
dat kan net zo snel gaan en soms zelfs sneller
Maar op de juiste manier
Anky heeft er zeker plezier in en rijd heel mooi maar de manier van haar rijden vind ik absoluut niet leuk... Loowis schreef:oh ja... dat kan lang duren...