Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Urielle schreef:Een mooie combinatie van 'Wauw!' vind ik een paard dat mooi nageeflijk door de baan gaat, zeer actief achterbeen en veel lossigheid, ruiter die er netjes opzit en dat de combinatie inspanning maar wel ontspanning uitstraalt. Dus dat je kunt zien dat er echt gewerkt wordt maar dat het er niet geforceerd uitziet.
Een mooi voorbeeld vond ik de foto's van Lynne Maas met Uranium W op de Hippiade.
( viewtopic.php?f=10&t=831008 )
KiWiKo schreef:ik kan hele mooie foto's van hele leuke combinaties voorbij zien komen, en dan hoeven ze technisch niet eens goed te zijn..........
susie1981 schreef:Ik vind het een beetje dullig om in een topic 10 keer of zelfs vaker het zelfde te lezen.
Ik bedoel als de TS al 3 keer heeft gehoort dat ze haar handen niet zo hoog moet houden.
Dan heeft ze dat vast wel begrepen.
Ook word ik er moe van het feit dat de TS bijvoorbeeld bij haar verhaal aangeeft, dat ze haar handen te hoog houd, dat ze hiervan op de hoogte is en dat ze er mee bezig zijn.
Lees je vervolgens de berichten van andere.
Je houd je handen te hoog JA HALLO![]()
Ook dat verhaal met de cap word ik ook zo moe van.
Als men zonder cap wil rijden, doe je dat toch lekker.
Het is jou hoofd en ook jou verantwoordelijkheid, beetje achterbaks om alleen voor heel bokt een cap te dragen, omdat je een keer foto's wil plaatsen.
Zo dat moest ik even kwijt.
Maar ik ben het wel met de TS eens mensen geven over het algemeen meer negatief commentaar dan positief.
Dat zal sommige mensen naar mijn mening best wel afschrikken om een foto te plaatsen van hun paard.
En dat vind ik jammer.
Niet iedereen is zo goed als Anky of wie dan ook en hebben niet eens die behoefde om zo goed te worden.
Maar die moeten toch wel zonder een heel topic negatief commentaar over zich te krijgen een foto kunnen plaatsen van hun paard.
Of heb ik het nu mis

(vind ik dan..)
Maargoed, dat neemt dan nog niet weg dat het rijden er super uitziet.