Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Sindsdiens durf ik weer niet meer buiten te rijden (ben ik nogal een angsthaas in, nadat ik al een keer met de ambulance afgevoerd ben, na een jolige buitenrij bok). Maar dat gaat weer goed komen. En ach, het blijven dieren, geen robots, dus je kunt altijd iets verwachten.Cassidy schreef:Ik hou van paarden die makkelijk "aan" en "uit" te zetten zijn. Die een sprintje kunnen trekken als ik dat wil, maar dan ook makkelijk weer terug te nemen zijn en er niet heet door worden. Valt dat onder pittig of valt dat tussen mak en rustig? In mijn ogen valt dat tussen goed opgevoed. En een goed opgevoed paard zal je zelden verrassen.
Precies mijn idee!
Het heeft allebei zijn voordelen.
een bok soms eens tijgeren maar geen kwaad in de zin.

)
rommeke schreef:ik ben dol op makke en rustige paarden , lekker koel in de kop.
wel moeten ze niet sloom zijn, dus wel werklustig zijn, alhoewel ik ook van lekker sjokken hou
maar volgens mij zijn er niet zo veel mensen die daar ook van houden
Ineke2 schreef:Prinslover schreef:Ik heb er liever een mengelmoesje van hahaEen paard mag van mij best pit hebben, en soms wat geintjes, maar daar moet het ook ophouden. Dus geen gemeen paard wat lelijk kan bokken/stijgeren. Maar geen paard wat écht niks doet, dat is saai. Het echte manege paard (voor beginners) idee dus. Ik hou zeker van een paard met pit, en dan in de vorm van looplust
Inderdaad dit zo'n beetje wat ik ook in een dier zoek