waarom??????

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Poiuytrewq

Re: waarom??????

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 11:56

Ja op alles word je zo'n beetje een kop kleiner gemaakt. Alles moet er natuurlijk ook perfect uitzien en het paard mag geen schrammetje oplopen ... Een paar reacties zijn er zat maar er komen gelijk een paar pagina's Sigaar
Maar ja, het went Pling

marieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 23:08

Ik heb niets tegen mensen die hulpmiddelen gebruiken als ze weten waar ze mee bezig zijn, maar mensen die met S&T rijden omdat het mooier staat of omdat ze er "recht"ophebben omdat ze Z mogen stsrten daar gaan mijn haren recht van overeind.
Ruiters die hulpteugels gebruiken om hun eigen tekortkomingen teverbloemen maar het paard er de schuld van geven vind ik ook heel erg.

micelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 20:40

gebruik regelmatig hulpmiddelen. als je weet waarom en hoe je ze moet gebruiken kan het geen kwaad hoor vind ik

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:28

Ik vind eerlijk gezegd dat als een hulpteugel correct en in de juiste context word gebruikt er geen probleem is. Een hulpteugel wil wel niet zeggen dat er altijd mee gereden moet worden. Je gebruikt hem om een probleem op te lossen en in principe moet je daarna erzonder kunnen. vind ik toch. Zelf gebruik ik heel af en toe een bijzetteugeltje en dan nog nooit strak, longeren doet ik af en toe met pessoa teugel. Verder rijd ik altijd met een dubbelgebroken bitje, paar teugels en zadel. En daar stopt het dan ook bij. Ik heb verschillende paarden ingereden, tot hengsten toe gereden en allemaal op eenzelfde bit. Ik heb mss dat geluk gehad om tot nu toe weinig paarden tegengekomen te zijn die een hulpteugel nodig hadden. Ik probeer het altijd eerst rijtechnisch op te lossen.

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 18:35

ik gebruik ook regelmatig een hulpteugel
en ik ben het idd met je eens.je leest het het steeds vaker hierzo

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:09

Is meningen geven en discussies starten niet waar het allemaal om draait op Bokt? Hoe saai zou het nu zijn als jij zus zegt en ik zo en het daar bij laten? Pffff,dan spendeer ik m'n tijd wel aan iets anders. Je mag best anti-hulpmiddelen zijn of juist pro-hulpmiddelen, als jij vindt dat je goed bezig bent op die manier dan moet je je standpunt verdedigen en niet gaan leuteren dat een ander het niet met je eens is! Ieders zijn mening, deel je die van een ander niet dan blijf je toch gewoon je eigen ding doen! Ja

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:14

k ben niks anit hulpteugels.......... wel ben ik fanatiek tegen verkeerd gebruik van het wezen paard, al dan niet in combinatie met een hulpteugel

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-07 19:16

Ben het wel met je eens, het is wel goed als het meerdere malen herhaald word vind ik, want sommige mensen worden dan meer overtuigd dan dat maar 1 iemand er wat over zegt. Maar als de TS dan zegt er wat aan te doen, vind ik dat het niet meer gezegt moet worden. Sommige bokkers moeten dus eerst even de rest van de reacties rijden voordat ze hun eigen reactie plaatsen.

Redbull_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-07 19:29

ook dit : de zus van me vriendin had een topic geopend over dt ze een nieuw paard had ; een hengst .. begonnen menzen zich ermeej te bemoeien dat het een hengst was en van een bebaalpe stal ( noem geen naam ) ik bedoel wat bemoei je je ermeej zij wil een hengst nouj dn .

esra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:54

Djulitaa schreef:
idd, ook altijd mensen zonder cap, oke het is verkeerd maar de consquenties zijn voor hun eigen.
Natuurlijk moeten zo erop gewezen worden, is niet erg.
maar geen 10 pagina's lang
en zo heb ik wel meer voorbeelden

dat vindt ik ook al dat gezeur blablablablabla Clown

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 19:57

De meeste mensen van bokt geloven in de kracht van herhaling Ja Clown

Mag ook toch? Nagelbijten / Gniffelen