Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
udine5 schreef:daar gaat het wel om![]()
je verwijst alleen naar je foto's
verder geef ik je groot gelijk over het gewicht.

Somebitch schreef:Het ligt natuurlijk ook ana het ras.. Op een arabier zou ik het bv niet doen. Maar op een fjord zou het nog wel kunnen denk ik..
Dana01 schreef:het klinkt allemaal leuk, dat een bredere pony het wel kan hebben, maar wat als de TS of haar zus gaan groeien? ik neem aan dat ze nog jong zijn.... ik zou dan persoonlijk voor een grotere gaan, zodat er later ook nog op gereden kan worden
mijn excuses, ik typ weer eens voor ik denk 
die zou het makkelijk aankunnen, helemaal als jullie ervaren ruiters zijn
iig niet in de lengte

dat kon ze makkelijk hebben 
laartjuh schreef:Dus als je boven de 104 kilo bent valt er niet veel te paardrijden voor je?
Alwiene schreef:Dana01 schreef:het klinkt allemaal leuk, dat een bredere pony het wel kan hebben, maar wat als de TS of haar zus gaan groeien? ik neem aan dat ze nog jong zijn.... ik zou dan persoonlijk voor een grotere gaan, zodat er later ook nog op gereden kan worden
Whahahah volkomen verkeerde aanname. Ik ben bijna 23 en voor mijn zus mag je daar nog 16 jaar bijtellen

Miryamk schreef:Dat zou betekenen dat ik ondanks mijn dieet *zucht ik nooit op mijn D pony zou kunnen rijden......Want ik denk eerlijk gezegd niet dat ik ooit nog onder de 70 kilo zou komen....Onder de 80 zou al heul errug leuk zijn.
Ineke2 schreef:laartjuh schreef:Dus als je boven de 104 kilo bent valt er niet veel te paardrijden voor je?
Persoonlijk vind ik van niet nee... Als je dan graag wil rijden kun je ook moeite gaan doen om af te vallen...
Zo niet dan moet je gewoon niet op willen zitten, ga dan mennen ofzo... Qua trekkracht kunnen paarden veel meer hebben.
Een paardje tot 1.63 kan, maar is eigenlijk al groot.