Inrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

superwoman

Re: Inrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 14:21

DeniseES schreef:
Ja oke Tong uitsteken ik snap de hint, ik ga verder zoeken bij de belasting, maar qua prijs? denken jullie dat 12 euro/keer redelijk is (of te weinig of te veel?) Aangezien ik natuurlijk geen 'erkende' inrijstal ofzo heb, maar meer 'erkend' ben in de buurt Knipoog

verzekering bedoel je?
Al zou je het op willen geven aan de belasting, zal je jezelf moeten registreren, wat niet zonder kosten gaat Knipoog
Ook wordt het dan totaal niet meer interessant om er geld voor te vragen, aangezien je belasing moet betalen.

Zou ook, als je er geen geld voor vraagt, bij die mensen vragen hoe zij zijn verzekerd. Stel er gebeurd "iets" en jij komt in een rolstoel, moet dat wel verzekerd zijn.
Ik ben doordat ik 3 verzorgsters heb ook extra verzekerd. Ik wil niet alles kwijt raken namelijk.
Als zij geen goede verzekering hebben, ben je toch de ***.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 14:42

superwoman schreef:
DeniseES schreef:
Ja oke Tong uitsteken ik snap de hint, ik ga verder zoeken bij de belasting, maar qua prijs? denken jullie dat 12 euro/keer redelijk is (of te weinig of te veel?) Aangezien ik natuurlijk geen 'erkende' inrijstal ofzo heb, maar meer 'erkend' ben in de buurt Knipoog

verzekering bedoel je?
Al zou je het op willen geven aan de belasting, zal je jezelf moeten registreren, wat niet zonder kosten gaat Knipoog
Ook wordt het dan totaal niet meer interessant om er geld voor te vragen, aangezien je belasing moet betalen.

Zou ook, als je er geen geld voor vraagt, bij die mensen vragen hoe zij zijn verzekerd. Stel er gebeurd "iets" en jij komt in een rolstoel, moet dat wel verzekerd zijn.
Ik ben doordat ik 3 verzorgsters heb ook extra verzekerd. Ik wil niet alles kwijt raken namelijk.
Als zij geen goede verzekering hebben, ben je toch de ***.

Ja sorry, het ging een beetje door elkaar Koe

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 14:43

Ja, maar dat doe ik altijd wel, en ik wil het ook niet op zo'n hoog niveau brengen dat ik het via de belasting moet gaan, dan verhoog ik mijn eigen kosten ook, en daarmee die van de eigenaar, dus dat gaat met iets te ver als 'hobby'

007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 14:23

Kijk bij ons worden in prencipe alle paarden door ons zelf ingereden. Ik zou dan ook nooit iemand laten komen. Als we er een jaar te veel hebben gaat er een paard naar een vriend die hem dan aanrijdt. Ik weet niet of het voor jou realistisch is om te gaan doen aangezien er behoorlijk wat proffesionele stallen voor zijn. En er veel meer bij komt kijken dan beetje rijden. (wat als je valt?, of er iets met het paard gebeurd of wat dan ook)

Zappa_Oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 18:15

Mijn paard wordt op dit moment zadelmak gemaakt op een stoeterij. Dit kost mij 110 euro in de week en ik moet per twee weken voorruit betalen.

Mijn paard krijgt verder wel alles inclusief en ik hoef er inprincipe niets aan te doen.