Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Een paard wat zichzelf aanbied belast je daarom des te sneller
.. Geloof mij dan voel je je banketstaaf!
Karoliefje_ schreef:Ik ben ervan overtuigd dat 3 jarige juist moeten leren wat werken is, ik zit er amper 30 minuten op. Lotjj92 heeft het over mijn paard maar aangezien die van haar verkocht is rijdt ze mijn 3 jarige tijdelijk(zusjes). en als je paard er plezier in heeft vind ik het zeker kunnen, ik ken mijn paard. Als hij iets niet aangenaam vindt merk ik dat absoluut. Hij wil juist te graag werken, soms moet ik voor hem een stapje terug doen.
lotjj92 schreef:ik vroeg me alleen af wat jullie ervan vonden, en ik wilde goede argumenten horen. ik had toch niet een topic geopend als ik er zo 100 % zeker van was. ik vind wat wij doen niet verkeerd, maar ik ben altijd in voor commentaar en er kan altijd iets veranderen.

Born2BCrazy schreef:lotjj92 schreef:ik vroeg me alleen af wat jullie ervan vonden, en ik wilde goede argumenten horen. ik had toch niet een topic geopend als ik er zo 100 % zeker van was. ik vind wat wij doen niet verkeerd, maar ik ben altijd in voor commentaar en er kan altijd iets veranderen.
dan mogen we jullie argumenten toch ook wel horen?
VIPPIEKIPPIE schreef:Zoekstalling, hangt er ook vanaf wat voor paard. Ik ben van mening dat 3jarigen wél bereden mogen worden, maar met mate.