MisMartine schreef:* Ik heb het dus niet over een navelpiercing, maar over een zichtbare piercing in je gezicht!
Wat is daar dan onhygienisch aan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MisMartine schreef:* Ik heb het dus niet over een navelpiercing, maar over een zichtbare piercing in je gezicht!
BeLoVeD schreef:Ik zou echt niet weten wat een ander te zeggen heeft over MIJN HOBBY! En hoe ik me dan kleed en wat voor sieraden ik draag. Er zijn al zoveel regels, ga er vooral nog meer bij bedenken!

Citaat:Maar wat is er dan niet hygienisch aan? Een piercing die genezen is, daar is toch niks vies aan? En als er een vuiltje op komt, dan vergaat het lichaamsdeel met die piercing toch niet?
En het paard, heeft die last van bijv. een neuspiercing? Denkt hij dan "Bah, weer zo'n junk met een neusbel"
Ik kan me bij deze mening echt helemaal geen beeld maken...
Aan de andere kant vind ik het wél kunnen hoor! En het hoeft van mij echt niet verboden te worden. Heb alleen niks met piercings..

Kieffer schreef:MisMartine schreef:* Ik heb het dus niet over een navelpiercing, maar over een zichtbare piercing in je gezicht!
MisMartine schreef:Het is helemaal geen regel. Ik wou alléén weten wat jullie er van vinden! Zelf maakt het mij niets uit of iemand een piercing in het gezicht heeft of niet.
Ik vraag alleen naar jullie mening
Bacterien overal
Marijkjuh schreef:Laatst werd ook al gemeld dat in een spagettitopje op les verschijnen niet kan
Ik zal wel te modern zijn.
MisMartine schreef:Kieffer schreef:Wat is daar dan onhygienisch aan?
Ik heb geen idee wat er onhygiënisch aan is. Maar zelf toen ik in het ziekenhuis lag moest ik alles van/uit mijn lichaam halen vanwege de "hygiëne".
MisMartine schreef:Ik heb geen idee wat er onhygiënisch aan is. Maar zelf toen ik in het ziekenhuis lag moest ik alles van/uit mijn lichaam halen vanwege de "hygiëne".
MisMartine schreef:Bij paardrijden vind ik hygiëne erg belangrijk en daar horen piercings niet bij.
Pradaatje schreef:Dit is echt veel zo'n zinloze discussie.
Dit is onzin! Tuurlijk moet het niet verboden worden komop zeg..
Kieffer schreef:MisMartine schreef:Het is helemaal geen regel. Ik wou alléén weten wat jullie er van vinden! Zelf maakt het mij niets uit of iemand een piercing in het gezicht heeft of niet.
Ik vraag alleen naar jullie mening
En in je openingspost zeg je nog dat je het icm. paardrijden niet vind kunnen... Dus maakt het je wel degelijk iets uit als het om de combi piercings en paardrijden gaat.
MisMartine schreef:Marijkjuh schreef:Laatst werd ook al gemeld dat in een spagettitopje op les verschijnen niet kan
That's true. Het is eigenlijk verboden om met topjes te paard te gaan.
(Ik heb het gehoord van een bestuurslid van mijn vereniging)
Wat een onzin, eerlijk waar 
Kieffer schreef:MisMartine schreef:* Ik heb het dus niet over een navelpiercing, maar over een zichtbare piercing in je gezicht!
Wat is er verkeerd aan? Marijkjuh schreef:Laatst werd ook al gemeld dat in een spagettitopje op les verschijnen niet kan
MisMartine schreef:Kieffer schreef:En in je openingspost zeg je nog dat je het icm. paardrijden niet vind kunnen... Dus maakt het je wel degelijk iets uit als het om de combi piercings en paardrijden gaat.
Nee, dat is niet waar. Piercings maken mij niets uit, maar met paardrijden vind ik het niet kunnen.
.
. Kieffer schreef:Marijkjuh schreef:Laatst werd ook al gemeld dat in een spagettitopje op les verschijnen niet kan
Tjah, als je valt ben je natuurlijk (je armen in ieder geval) minimaal beschermd. Dus als je valt, dan zit je vaak wel onder de schrammen in zo'n topje, een shirt of een trui kan die krassen wat opvangen. Al vind ik dit wat ver gezocht hoor, want in de zomer ga ik toch lekker in een topje rijden en niet in een trui of shirt met lange mouwen.
maar om het nou te verbieden..