@PouFlam: Te zwaar ben je zeker niet, maar te lang wel

Als de pony daar geen moeite mee heeft, kun je lekker door blijven rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PouFlam schreef:Als we toch bezig zijn vraag ik het ook maar meteen he

PouFlam schreef:Als we toch bezig zijn vraag ik het ook maar meteen he![]()
Weeg 45 kilo..
Het paardje is 1.21
massy schreef:de meeste mensen zijn niet zo slim als ze denken want ik heb het aan mijn rijinstructeur DA hoefsmid tandarts gevraagt en ze zeiden allemaal deze shet is gezond en sterk dus die kan jouw goed houden alleen als je elke dag intensief gaat rijden kan het iets lastiger voor je pony worden en het lijkt me heel sterk dan hun liegen dus de meeste mensen hebben minder verstand van dan ze denken
lolaaatjuhh schreef:een shet kan 20% van zijn gewicht dragen MAXIMAAL...
ProudJustify schreef:Ik vind je een beetje kinderachtig overkomen nu, maar goed. Ik zou niet weten waarom ik boos zou moeten worden, dat zou pas het geval zijn als het mijn shet was waar je op ging zitten.
Ik zou zeggen zoek het er lekker mee uit verder, ga geen tijd meer verspillen aan een verwend kind.
massy schreef:de meeste mensen zijn niet zo slim als ze denken want ik heb het aan mijn rijinstructeur DA hoefsmid tandarts gevraagt en ze zeiden allemaal deze shet is gezond en sterk dus die kan jouw goed houden alleen als je elke dag intensief gaat rijden kan het iets lastiger voor je pony worden en het lijkt me heel sterk dan hun liegen dus de meeste mensen hebben minder verstand van dan ze denken
massy schreef:lolaaatjuhh schreef:en hij kan 2x zijn eigen gewicht trekken jajaeen shet kan 20% van zijn gewicht dragen MAXIMAAL...
nikkiej_86 schreef:ProudJustify schreef:Ik vind je een beetje kinderachtig overkomen nu, maar goed. Ik zou niet weten waarom ik boos zou moeten worden, dat zou pas het geval zijn als het mijn shet was waar je op ging zitten.
Ik zou zeggen zoek het er lekker mee uit verder, ga geen tijd meer verspillen aan een verwend kind.
Nou idd.
En ik word juist wel een beetje boos om puur omdat ze ons vraagt, wij geven onze mening.
En de DA en al die anderen zeggen dat het nog prima kan!
Waarom vraag je ons dan als je toch niet luisterd.
Ppffff bijn altijd hetzelfde met die mensen die NIEt onder ogen willen zien dat het gewoon NIET meer kan.
Heb zelf 2 shets en ben super gek met ze.
En ik kan er allang niet meer oprijden.
Maar heb me daar bij neergelegt.
En zijn tig andere dingen te doen met een shet!
massy schreef:ik vertel hier gewoon de waarheid en dat word hier niet gewardeerd dat is pas kinderachtig en dan word er gelijk verwent kind gezet omdat jullie niet tegen de waarheid kunnen
.
massy schreef:in boeken staat het ook allemaal hoor als ze in ieder geval 1 keer huun eigen gewicht kunnen trekken eigenlijk 2x zouden ze dan geen 55 kilo kunnen dragen
trekken is iets heel anders als dragen !