Slechte houding ....Boze instructrice...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Germatje

Re: Slechte houding ....Boze instructrice...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:44

Sorry maar ik begrijp het niet helemaal, ik neem nu gewoon wat aan hoor; je rijd op een manege, je hebt ergens anders een verzorg paardje(?) . Je betaald gewoon voor je lessen maar je moet toch vegen?
Ik vind dit dus echt niet kunnen, als het goed is heeft ze daar haar werknemers voor. Kijk als je er de hele dag rond hangt vind ik ook wel wat je best wat kan doen, maar ze kan je niet verplichten om alle stallen te vegen enz.
Klopt het zo een beetje?

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:46

We hebben niet zoveel manege's in de buurt en ja ik betaal gewoon de lessen en ik ben al lang opzoek naar een verzorg ik had 1 hele oude die ik maar heb laten rusten en nu heeft ze een mooie wei waar ze haar laatste jaartjes telt en dan heb je nog 2 andere die ik nergens meer vinden kan!!
En Germatje het klopt zeker! En meestal blijf ik maar tot 2 uur dus zo lang nog niet!

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:47

Laat je vader met de instructrice en haar man praten, want dit is echt een vreemde situatie. Dat je zo raar behandeld wordt in de les en moet vegen terwijl je vader op je staat te wachten.
Ik hielp vroeger ook wel mee op de manege maar dat was altijd leuk en gezellig. Als we dan met groepje meiden hadden gemest en geveegd mochten we een uurtje rijden van de manege eigenaar.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:48

Evelijn schreef:
Laat je vader met de instructrice en haar man praten, want dit is echt een vreemde situatie. Dat je zo raar behandeld wordt in de les en moet vegen terwijl je vader op je staat te wachten.
Ik hielp vroeger ook wel mee op de manege maar dat was altijd leuk en gezellig. Als we dan met groepje meiden hadden gemest en geveegd mochten we een uurtje rijden van de manege eigenaar.

ja precies en dat word je niet opgelegd dat je doe je uit jezelf.. das heel wat anders vind ik

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:49

Direct naar een andere manege gaan!! En als deze manege toevallig is aangesloten bij één of andere organisatie, daar melding maken!!!

Dit is echt niet normaal........

Germatje

Nou als ik het zo hoor zal ik toch op zoek gaan naar een andere, er zijn vast nog wel leukere stallen te vinden hoor!!
@ evelijn, dat vind ik ook redelijk van de manege eigenaar, als de meiden bij ons op stal helpen dan mogen ze vaak ook wel rijden.

Lundy

Maar tijdens de les moet jij de gangen gaan vegen? in plaats van te gaan rijden? en je betald er voor!
Als ik dit dan zo lees denk ik zoek een andere manege want hiermee schiet je niks mee op

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:52

nee niet tijdens de les
Maar als we klaar zijn dan poetsen we de pony's enzo en dan brengen we de pony's naar de wei toe.
En dan moet ik dus poetsen.
De vorige keer ben ik met mijn vriendin snel weggerend toen ze ons ervoor zocht en toen was ze boos op t laatst toen we in de kantine zaten omdat we niet hadden gepoetst

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:52

Als je werkelijk zo onnozel en dom zou zijn als je instuctrice zegt, zou je door haar opmerkingen niet zo geraakt zijn.
kop op joh, natuurlijk ben jij het wel waard om paard te rijden. En natuurlijk mag je je paard niet hinderen, maar we hoeven ook niet allemaal anky van grunsven te zijn. Toch ?
Als je paard van jou geen last heeft en je hebt samen met je paard een leuke tijd, is dat heel belangrijk. Voor het bijleren van allerlei dingen zou ik beslist een andere instructrice zoeken. Deze is jouw niet waard !!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:54

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als ik jou was dan zou ik dit allemaal tegen je moeder vertellen Lachen Misschien kan zij eens een praatje gaan maken met de instructrice of manege eigenaar? Blijft het dan zo, dan zou ik een andere manege gaan zoeken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:54

Bij welke manege les je dan? Volgens mij woon je bij mij in de buurt namelijk. Is het de afsrpaak dat jullie na de les de stallen doen?

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 11:55

Waarschijnlijk weten je ouders ook niet wat een normale gang van zaken is op een manege..
Jij betaald voor les, dan moet je die gewoon krijgen op een fatsoenlijke manier.. en verder niks... niet vegen, geen stallen mesten of zo..

De eigenaresse van de manege maakt op deze manier misbruik van onwetende klanten. Tuurlijk hoort vegen en mesten bij de paarden, maar dan moet ze jou maar gaan betalen, hetzij in geld hetzij in gratis lessen.. en dan natuurlijk wel op een normale manier..

Anders zoek je een leuke verzorgpony op marktplaats en zoek je zelf een instructrice die les aan huis geeft!!

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 11:56

Ik kan een andere manege zoeken maar ik denk eerder dat het dan voor mij ophoud met paardrijden.Haar man doet de springlessen en dat is de les voor die van mij en hij geeft heel erg leuk les.Maar met haar kom ik niet eens in die les denk ik,.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:05

Een andere instructrice nemen lijkt mij een heel strak plan of een andere manege zoeken.
Want jij betaald hiervoor en je moet je niet zo laten behandelen! Je kan heus niet alles in een keer perfect doen en je krijgt juist les om je rijden te verbeteren en niet om afgekraakt te worden. Dit is ook niet goed voor je zelf vertrouwen lijkt mij. En je moet zeker geen misbruik van jezelf laten maken.

Lundy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:07

Maar geven alleen haar man en zijzelf les dan ? want anders kan je ook gewoon een andere instructrise nemen op die manege

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:09

@ angela: Esther is een vriendin van mij, ze kan redelijk rijden voor iemand die bijna een jaar lest.. die vrouw waar ze les van krijgt weet zelf niet eens hoe ze moet rijden geloof ik die leert de kinderen helemaal fout zitten..
Ze les bij Op de Berg? ken je dat?
ik zelf heb 2 verzorgpaarden om op te rijden (e-pony's) een hengst en een merrie,
ik dacht ok al als ze nu eens een vzpony zocht. en daarmee ging lesse?.. zij moet ook altijd helpen met opzadele bij de kleintjes en vegen enzo.. echt niet leuk voor esther

@ lundy alleen die vrouw en die man geven les en ik geloof nog 1 vrouw maar die is meer voor andere geloof ik.. daarom is het denk ik beter dat ze bij iemand anders gaat lessen.. want die manege ok hij is leuk maar niet echt goed vind ik zelf ..

Lundy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:12

Oké als ik het zo lees zou ik idd een andere manege zoeken of een verzorg pony/paard en daar dan privé les op krijgt( Dan wel van een andere instructrise)

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:16

maaar daar waar zij woont zijn alle al ingenomen door andere.. oké ik heb geluk volgens haar want als je het zo bekijkt heb ik er 5 (moes orko rosegarden sandra en beauty..)

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:16

Waarom houdt het dan voor jou op met rijden??

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:18

omdat die instructrice haar de hele tijd de grond in boort omdat het niet gaat zoals zij wil je doet er toch een week of 2 over om iets fatsoendelijks te leren? dan gaat die instructrice direct jij bent onnozel

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:21

esthertjuh_ schreef:
Ja,het probleem is ik ben al een keer van les verandert zeg maar naar de manege toe maar mijn ouders vinden mijn instructrice ook raar maar een andere zit er niet in.
Ook belooft ze al 4 weken springles zonder het te doen en als ik erna vraag moet ik weer alle gangen vegen dat vind ze ook HEEL erg leuk om te doen je als ze je ziet de gangen laten vegen de stallen uitmeste enzo.... ik weet dat het erbij hoort maar ik vind niet dat ik dat elke week hoef te doen terwijl de andere dus gewoon leuke dingen doen met de pony's.
Verder kan ze volgens veel andere niet eens rijden Tong uitsteken
En dan nog weet ik zeker dat ze mij niet moet.
Alleen als mijn pap erbij is is ze aardig.
Een keertje moest ik weer eens de gangen helemaal alleen vegen terwijl ik al een kwartier te laat was en dat zei ik ook dan tegen haar.Toen zei ze weer van ja je veegt maar door dan zeg je maar tegen je vader dat je me aan het helpen was (ik vroeg me eigenlijk af wat zei dan had gedaan*NIKS*) en toen kwam mijn vader een kwartier later nogal boos binnen en toe vroeg mijn pap aan de instructrice waarom ik niet was gekomen en toen zei ze dat ik had gezegt dat ik niet wou gaan!!!!!

En even voor de duidelijkheid mijn instructrice en haar man zijn de baas van de manege en als ik met dr probeer te praten dan kan je wel zo raden wat er gebeurd....
Ze draait zich om zegt gang poetsen en daar is ze dan klaar mee.
En anders komt dr ook niet veel goeds uit denk ik.

xx

een anderen manege vind ik een goed idee en een paar gangen vegen !! Nors opkijken Ziek is egt niks voor een straf paardrijden is om te leren ik zou gewoon naar huis gaan en haar laten zitten en ze kan niet rijden das warom doet ze dan zo?
veel sucses er mee Ach gut Knipoog OK dan!
doeg Koffie (of thee)! Doei!

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:24

OMG wat maakt zij misbruik van haar macht. Ik zou echt een andere stalling zoeken. Dar zou ik geen seconde langer blijven. Zehad tegen mij moeten zeggen dat ik de gangen moet vegen. Ik zou haar dan echt negeren en weglopen of zeggen dat ze erin kan stikken. (dat je zo over je hen heb laten lopen meid, goe van je dat je het nu een beetje zat bent)

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:26

Esther gewoon de volgende keer met je vriendinnen uit je les meelopen je gaat je toch niet door dat ***** wijf afze*ken?

esthertjuh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-07 12:36

Inderdaad niet!De volgende keer rij ik over dr voet heen Tong uitsteken nee grapje ik rij gewoon door klaar.Ik ga dalijk met mijn bffl anique zie AniiQue een verzorgpony zoeken en dan gaat ze mij helpen met het rijden van die pony als we een vinden. Pling

AniiQue

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-07 12:37

prepair to be killed Duivel maar eerst hengstje beauty rijden Schijnheilig