Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Jij boft maar dat je op die leeftijd al een eigen paard hebt. Heel veel plezier samen!

Rianneke schreef:is toch super? met jou paardje kan je dan een mooie toekomst opbouwen! je groeit er niet af en hij kan nog jaaaaaren mee
Marchador schreef:Cassidy schreef:Jij boft maar dat je op die leeftijd al een eigen paard hebt. Heel veel plezier samen!
En daar kan ik het alleen maar mee eens zijn
Ik kreeg op mijn 9de een veulentje van 3 maanden en ben met hem opgegroeid, hardstikke leuk!
Veel plezier met je pony!
maarja, deed ze natuurlijk niet zoveel mee
LoveMooniee schreef:ik ben opgegroeit tussen de paarden. zat vanaf mijn 2de jaar bij mijn moeder voor in het zadel. op mijn 4de kreeg ik mijn egte eigen kleine lieve schetlander ''amigo!'' dus ik vind het juist alleen maar leuk dat kinderen vroeg al eigen pony's krijgen. ik ben nu 16 jaar en rijd altijd nog met veel plezier op mijn 8 paarden
LoveMooniee schreef:ik ben 14 en rij met mijn paard in de Endurance
daantjuhhh schreef:LoveMooniee schreef:ik ben opgegroeit tussen de paarden. zat vanaf mijn 2de jaar bij mijn moeder voor in het zadel. op mijn 4de kreeg ik mijn egte eigen kleine lieve schetlander ''amigo!'' dus ik vind het juist alleen maar leuk dat kinderen vroeg al eigen pony's krijgen. ik ben nu 16 jaar en rijd altijd nog met veel plezier op mijn 8 paarden
Huh in een ander topic waar je vandaag verscheen (over jongste/oudste endurance ruiter) vertelde je dat je 14 bent!!LoveMooniee schreef:ik ben 14 en rij met mijn paard in de Endurance
* mijn penny alarm gaat af *
veel plezier met je paardje ikbenfilou schreef:jullie zijn een perfect setje hoor![]()
je hebt al een aardige band met je paard het gaat je helemaal lukken meid
![]()
leuk dat je nu ook al mee doet met bokt hoor
Achteraf gezien kon ik het allemaal wel aan en is alles goed gegaan, maar ik ben wel erg blij met een aantal nuttige tips die ik heb gekregen van mensen om me heen. Veel plezier jullie samen!