. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Jus_dOrange schreef:Ik vond 't zo schattig "hij is heel mooi, heel lief en hij kan heeeul goed springen".
ik heb t vandaag op internet gezien..

asjemenou schreef:Maar als kleine meisjes geen pony meer mogen krijgen omdat ze dan 'verwent' zijn, wat moet er dan met al die a-pony's gebeuren?

Rosa_ schreef:asjemenou schreef:Maar als kleine meisjes geen pony meer mogen krijgen omdat ze dan 'verwent' zijn, wat moet er dan met al die a-pony's gebeuren?![]()
leuk combinatie hun 2
Germatje schreef:Nou ik kan er niet echt om juichen, ik vind het het véél te jong voor een pony, 5 x per week rijden vind ik te veel voor zo'n klein kind. Ook vind ik het echt wel verwend, als ze 12 is; grote kans dat ze dan niet meer rijdt.
Ik denk ook niet dat ze haar spullen zo leert waarderen die ze krijgt. Maar goed, dat zal mijn mening wel zijn, gezien de berichten hierboven.
Neemt niet weg dat ik dr wel netjes vind rijden, maar dat zal ook wel komen als je 5 x per week rijd..
oja, ik vond die pony wel echt ontzettend leuk!

.
(mijn dochter valt ook op bont).

) ze kan straks beter als ze 12 is bij dr pony rondhangen dan op straat..
Het meisje was er helemaal niet van onder de indruk. Die gaat er vast ook mee springen straks
*