Liezel1 schreef:ook hier nieuwsgierigheid alom...
laatst bij Horse&Co was hij ook bij Anky
Welke aflevering was dat?
Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liezel1 schreef:ook hier nieuwsgierigheid alom...
laatst bij Horse&Co was hij ook bij Anky
katiavl schreef:Barmat schreef:Eindelijk!
Vraag me echter wél af hoeveel mensen hun mening ineens gaan bijdraaien omdat Mr. Roberts het in ene zegt.... (en dus is het goed?)
Zal wel weer wat tongen losmaken
Denk juist omgekeerd nu word monty bij veel inneens gebannen
ijslanderfan schreef:Ik zal hier is kijken, volgens mij heb ik hem hier liggen. Dan scan ik hem eventjes in.
LilianR schreef:ijslanderfan schreef:Ik zal hier is kijken, volgens mij heb ik hem hier liggen. Dan scan ik hem eventjes in.
Dankje Wieteke
ik kan het niet, helaas

Visconti schreef:Ik denk dat het voor de normaal denkende mensen niet veel uitmaakt of Monty nou voor of tegen is, maar ik ben uiterraad wel benieuwd naar zijn motivatie
Citaat:Welke doelgroep zijn de normaal denkende mensen? Alleja wie valt er binnen
Ik ben alleen van mening dat elk normaal kritisch denkend mens geen mening hoeft te kopiëren van een bekender mens.
. Ik heb die discussie nooit zo gesnapt, als anky haar paarden zou mishandelen, zouden die toch niet zo enorm voor haar werken? Hopelijk zien velen nu eens in dat anky gwoon een paardenliefhebster is zoals zovelen die ook gewoon het beste wil voor haar paarden. En Salinero kan niet alles perfect die kan ook ooit eens schrikken ofzo, dat lijkt me meer een bewijs dat hij gwoon paard kan zijn.

MyStar schreef:Heb het stuk ook gelezen, vond het echt super. Zijn een heleboel mensen denk ik uitgel*ld. Ik heb die discussie nooit zo gesnapt, als anky haar paarden zou mishandelen, zouden die toch niet zo enorm voor haar werken? Hopelijk zien velen nu eens in dat anky gwoon een paardenliefhebster is zoals zovelen die ook gewoon het beste wil voor haar paarden. En Salinero kan niet alles perfect die kan ook ooit eens schrikken ofzo, dat lijkt me meer een bewijs dat hij gwoon paard kan zijn.
KiWiKo schreef:Ik hoop dat door het artikel er een hoop schellen van ogen afvallen