Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan

KWPN_FAN schreef:Als je bijv. 10 verschillende paarden allemaal lekker aan t lopen krijgt....dan heb je gevoel
Marije1984 schreef:Ik denk dat dressuur ruiters beter zitten dan jullie denken. Maar meestal zijn de dressuur ruiters ook de ruiters met weinig lef (sorry, maar het is gewoon zo, doet niks af aan de rijkwaliteiten)

Ook al vind je het niet leuk om te doen, toch af en toe voor het paard doen. KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan
KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan
(was het maar zo'n feest
)
fransis schreef:KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan
hier ben ik het voledig mee eens. iedereen die beweerd dat hija l goed kan rijden snapt er niets van. ikzelf rijd al 25 jaar en nog steeds vind ik mezelf niet goed genoeg. ik train jonge en of verziekte paarden, heb al jaren mijn eigen paarden. maar nog steeds vind ik dat ik niet goed genoeg bent.
, mijn enige voordeel is mijn vlieguren waardoor ik veel gevoel ontwikkeld heb......... maar ik heb nog zo gruwelijk veel te leren, Iedere dag weer leer ik zo veel van deze dieren.... en ik ben me er meer dan bewust van dat ik nog lang, nog lang niet uitgeleerd ben.
en dan denk ik "meis, dat dacht ik ook toen ik zo oud als jij was
" KiWiKo schreef:je kan pas goed rijden als je, je ervan bewust bent dat je er nog helemaal niks van kan

) MissStynk schreef:mammaslamma schreef:Dat vind ik nog eens een hele goeieWat ik om me heen nog wel es zie, echte dressuurruiters, of die er voor door willen gaan, die alleen maar trainen in de bak, die zou ik graag es meenemen naar het bos of strand, kijken wat er van over blijft.........
Ik rijd veel buiten en heb al de nodige noodgrepen meegemaakt, als je dan geen vaste zit hebt en over een beetje lef beschikt, heb je een probleem, denk ik, dus hoe goed je ook in een bak kunt rijden, het is heel anders met een paard in de vrije natuur te rijden, met alle obstakels die je er tegen kunt komen.Weet je hoeveel dressuur miepen (met alle respect) er zijn en die niet eens een rondje om durven met hun paard. Dan mag je nog zo goed kunnen rijden, maar buiten blijft er niks van zgn controle & beheersing over
dorienkee schreef:wanneer kan je echt rijden..je kan niet echt rijden..ook als je hier een perfecte foto zou plaatsen..zou er nog commentaar zijn, en anky ik vind niet dat zij kan rijden, want ze beleerd ze nieteens zelf..en bij dat programma paard en co geeft ze advies waarvan ik denk..wtf! dus jah ik vind t ene beetje jah rare vraag, en t gaat erom dat je er plezier in heb..