Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

snoeppig schreef:ik ben er vorige zomer heen geweest naar de 6-daagse trainingsweek met Imke en Tineke Ik vond het echt supper leuk. Ze zijn daar allemaal heel aardig n ik heb vel geleerd van de 5 essen die ik heb gehad.
@ pientje 4: heb jj de nieuwe data vandaag binnen gehad of al eerder? want ik ben ook al een keer geweest en zou dan ook de data gemailt krijgen maar we hadden een e-mail wijziging opgestuurd maar ik weet niet of ze de ontvangen heben en of iedereen de mail tegelijk krijgt. dus k hoop dat wij ze ook nog binnen krijgen

superpluisje schreef:Ik denk dat ik voor die trainingsweek van mischa koot ga, ff kijken wanneer ik kan. Zoek ook nog iemand om samen mee te gaan, scheelt toch een hoop geld.
pientje4 schreef:snoeppig schreef:ik ben er vorige zomer heen geweest naar de 6-daagse trainingsweek met Imke en Tineke Ik vond het echt supper leuk. Ze zijn daar allemaal heel aardig n ik heb vel geleerd van de 5 essen die ik heb gehad.
@ pientje 4: heb jj de nieuwe data vandaag binnen gehad of al eerder? want ik ben ook al een keer geweest en zou dan ook de data gemailt krijgen maar we hadden een e-mail wijziging opgestuurd maar ik weet niet of ze de ontvangen heben en of iedereen de mail tegelijk krijgt. dus k hoop dat wij ze ook nog binnen krijgen
Ik heb ze vanmorgen binnengekregen.......
Ik kan ze je wel mailen?
benangelique schreef:wie is er wel eens met zijn B-geklasseerde paard heen geweest? had je toen ook veel aan de trainingen?
wat is je eigen inbreng binnen de trainingen? noob heeft bijvoorbeeld kissing spines en ik wil wel aan kunnen geven hoe ver ik kan/wil gaan.

LCharlotte schreef:gezelliger? dat is nog maar af te wachten
marloezzke schreef:heb gehoord dat er al voor een bepaalde data al meer als 20 aanmeldingen waren.
diegene had op de dag dat ze het via de mail binnen kreeg meteen opgegeven!