Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leentje1 schreef:Begrijp je laatste zin niet helemaal:
Je vind deze show net zo zielig als een dressuurwedstrijd??
Juffertje schreef:He hallo zijn jullie niet wat te zwaar bezig hier??? T paard ziet er prima uit, goed gevoed, glimt, krijgt prima verzorging, als hij dit niet wil, slaat hij wel een keer van zich af, want zover ik weet is het paard altijd nog sterker dan de mens.... ik snap ook wel dat dit geheel tegen natuurlijk is maar er zijn paarden bij die dit nu eenmaal over hebben voor elke dat lekker eten en goed verzorgd worden, dan heb ik meer medelijden met de paarden die door brooke hospital gered worden!!!!
Leentje1 schreef:Dat is er na de proef van Anky ook. En wat denk je van politie paarden??? Die hebben ook nog last van rook e.d.
Olle schreef:Tja ik geloof ook best dat het paard er geen lol in heeft.
Maar voor een lol is het voor het paard om op zijn rug te gaan liggen.
En respectloos..???
Dan stel ik maar even de vraag wat vinden jullie precies respect tonen naar je paard dan.?
Noetanchamon schreef:Dus niet eronder kruipen, tussen achterbenen door kijken en staart opzij duwen alsof het een gordijn is.
Citaat:Dus niet eronder kruipen, tussen achterbenen door kijken en staart opzij duwen alsof het een gordijn is