cle0o_o0 schreef:Ik vind het woord ingeprogameerd nogal banketstaaf over komen. Ik heb zelf een paard gekregen van mijn ouders dat lichte tour met zeer goede prestaties gelopen heeft. Máár dit wil nog niet zeggen dat een ander er zomaar opweg rijd en ik heb ook nog vaak genoeg een miscommunicatie of dat iets gewoon niet lukt. Mijn doel is wel om hoog in de wedstrijden te komen maar ik zal me niet eerder dan mei laten zien op wedstrijden, dit enkel omdat het anders nog niet goed genoeg gaat op mijn "ingeprogammeerde" paard. Let dus alsjeblieft even op je uitspreken, kan best dat je er zo over denkt maa rhoud het even suptiel, ik zeg toch ook niet dat er mensen zijn die niet verder komen omdat ze geen geld hebben een normaal paard te kopen? (dat is maar even een voorbeeldje begrijp me niet verkeerd)
Ik ben subtiel, trek het je niet zo aan, er zijn doorgereden paarden en er zijn ingeprogrameerde paarden.
Hier bedoel ik mee, paarden die hun ding doen, no matter wat voor ruiter erop zit.
Ik bedoel hier geen paarden mee die simpelweg het talent hebben om ver te komen en waar gewoon aan gereden moet worden om eruit te halen wat erin zit.