Maar ik ben NIET verantwoordelijk
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liesje_Lover schreef:Ik heb altijd mijn cap op, zonder voel ik me zo kaal, en ook niet echt zeker.. Jambo kan nog eens zijn kuren hebben
Op de manege waar ik rijd is het verplicht, voor iedereen.
Verder vind ik het ieder zijn eigen keuze, maar ik zal geen medelijde hebben. Geen cap = eigen schuld.
jibbele schreef:Liesje_Lover schreef:Ik heb altijd mijn cap op, zonder voel ik me zo kaal, en ook niet echt zeker.. Jambo kan nog eens zijn kuren hebben
Op de manege waar ik rijd is het verplicht, voor iedereen.
Verder vind ik het ieder zijn eigen keuze, maar ik zal geen medelijde hebben. Geen cap = eigen schuld.
Dat wat jij hier boven zegt vind ik niet normaal !!!
Lees dit topic maar eens want ik was degene die er naast stond en wij hebben alemaal gevraagt of zij een cap op moest.
Meisje overleden, na rijden paard
KiWiKo schreef:Toen ik nog een jonkie was was ik ook zo roekeloos, nu ben ik wat ouder, en wat meer ervaren........ en ik doe het absoluut niet meer

Citaat:Ik vind het echt totaal onverantwoord, en ik vind dat mensen die zonder cap een paard inrijden weinig verstand hebben van paarden, want échte ervaren paardenmensen hebben het allemaal wel minstens één keer mis zien gaan en die denken wel even langer na.

Elisa2 schreef:Een domme eigen keuze
Citaat:Verzekeringen mogen het cap-dragen van mij VERPLICHT stellen, anders geen ziekenhuisvergoeding e.d.
A_N_O_U_K schreef:Ik vin het niet slim..
maar t is een eigen keuze.. en ja.. wat je over ervaring zegt..
mensen die ECHT veel ervaring hebben met inrijden doen meestal wel een cap op!
Citaat:mensen die ECHT veel ervaring hebben met inrijden doen meestal wel een cap op!