Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emilion1985 schreef:Mijn reactie was niet tegen Doorn bedoeld. Excuses als het wel zo is opgevat. Mijn reactie was een algemene reactie.
Ik zie niks verkeerds in manier van rijden van Doorn als ik het zo lees, dus begreep ook al niet waarom ze zo boos werd.
Emilion1985 schreef:Gelukkig!!Vind forums ook niet bedoeld om elkaar zwart te maken.
Dacht ff dat ik gek werd, ik snapte er echt niks van, Doom.
LilianR schreef:Emilion1985 zoiets als boven jou bericht gechreven wordt?
Nadya schreef:Tja, ik zou ook niet meteen met een jong paard aan de teugel gaan lopen. Als ik de mijne straks inrij, is dat niet het eerste waar ik me mee bezig ga houden. Balans vinden vind ik veel belangrijker, dan meteen 'in de krul'.
Starbreeze schreef:Vind je dan niet dat je eigenlijk onduidelijk bent naar je paard? Eerst mag hij zelf weten waar het hoofd is en later moet dat ineens wel op een bepaalde plaats. Je kan ze toch beter ineens het juiste leren? Dat kan uiteraard zonder dwang.
Sence schreef:Nadya schreef:Tja, ik zou ook niet meteen met een jong paard aan de teugel gaan lopen. Als ik de mijne straks inrij, is dat niet het eerste waar ik me mee bezig ga houden. Balans vinden vind ik veel belangrijker, dan meteen 'in de krul'.
Het ging volgensmij niet om een jong paard.
Sence schreef:foutje
Emilion1985 schreef:@ Nadya: Ik vind freestyle trouwens wél serieus hoor.Je moet echt weten waar je mee bezig bent en vindt freestyle een super manier om te gebruiken.
Nadya schreef:.
Ze had het over inrijden en dan ga ik even voor het gemak van een jong paard uit. Is dat gek?
Emilion1985 schreef:Ja idd. Freestyle wordt vaak soft gevonden, absoluut onterecht.
Iedereen kan rijden met bit en hulpmiddelen, maar bitloos rijden vraagt toch wel een grote vertrouwensband.
romylisa schreef:mijn haflinger wordt o0k bereden die gata vanzelf al lekker aan de teugel maar wta kan ej er aan doen als ze niet wil sturen??
Emilion1985 schreef:Ben ik het helemaal mee eens Nadya! Alleen zou ik niet iedereen bitloos willen laten rijden. Zie de ziekenhuizen al vol stromen![]()
Een paard is geen mens, maar een dier die begrepen wil worden. Waarom kun je dat nou zoveel mensen niet aan het verstand brengen?![]()