Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marimba schreef:weten jullie wel dat de top eerst smorgens als wij nog slapen de piste verkent met paard dan kunnen ze er vast aan wennen en dan moet om 08.00 die ring er weer uit en om 12.00 weer precies zo staan als smorgens toen ze nog aan het trainen waren in de piste want veronderstel dat het paard schrikt.
Alina schreef:Trouwens, heeft elk paard dit niet een beetje?
Arabesk schreef:deze paarden kan je toch ook bomproof maken door ze te laten wennen aan dingen
immers onze kwpn knollen van de politie schrikken ook niet van een papiertje en zijn van hetzelfde ras....
Arabesk schreef:deze paarden kan je toch ook bomproof maken door ze te laten wennen aan dingen
jasmijn78 schreef:Eh, volgens mij was het GP paard van Klaus Balkenhol toch een voormalig politiepaard?![]()
Maar doorgaans zullen politiepaarden op een iets ander temperament geselecteerd worden dan een toekomstig topsportpaard
Urielle schreef:marimba schreef:weten jullie wel dat de top eerst smorgens als wij nog slapen de piste verkent met paard dan kunnen ze er vast aan wennen en dan moet om 08.00 die ring er weer uit en om 12.00 weer precies zo staan als smorgens toen ze nog aan het trainen waren in de piste want veronderstel dat het paard schrikt.
en dan NOG heb ik er het grootste respect voor dat ze paarden in zo'n ring aan het werk kunnen houden. Als ik op Mechelen de prijsuitreiking van de GP weer zag...mijn paard had allang op de VIPtribune gezeten