Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paraat schreef:Oud filmpje. . Vergeet niet dat er in elke tak van de paarden(sport) debielen rondlopen.
Lepeltje21 schreef:
Walgelijk zeg, is dat nog legaal ook??? Wat weet je dat trouwens goed, ik wist dat helemaal niet. Wat ontzettend zielig zeg..
Esmeralda schreef:Lepeltje21 schreef:
Walgelijk zeg, is dat nog legaal ook??? Wat weet je dat trouwens goed, ik wist dat helemaal niet. Wat ontzettend zielig zeg..
hihi zo knap ben ik niet hoor, heb het filmpje gekeken en daar was gesproken tekst bij![]()
daar komt mijn info vandaan haha
Paraat schreef:Vera: misschien handig om te vermelden dat dit van 20 jr. terug is en de zaken inmiddels wat anders zijn? (voor we weer tien pagina's "ach wat zielig" verder zijn)
shabbay schreef:
KiWiKo schreef:zo zullen we het maar niet meer over LDR hebben![]()
Cer schreef:Wat ik heb geleerd van paardensport is dat je NOOIT iemand moet geloven die zegt dat er niks gebeurt wat t daglicht niet kan verdragen... Juist dan moet je achterdochtig worden
Paraat schreef:Niet zoveel anders dus, inderdaad. Ze hebben nu enkel nieuwe methoden om de chemicaliën die ze opsmeren (kerosine of DMSO - beide overigens ZWAAR kankerverwekkend) te detecteren. Blijkbaar is die detectie dus hard nodig"In 2006, however, due to new techniques in both soring and detection, the USDA has begun a larger crackdown on soring within the TWH industry. A new device known as a sniffer (also used to detect the chemical presence of bombs in airport security) is now being employed where swabbed samples are taken from the horse and then "sniffed."
Vera: misschien handig om te vermelden dat dit van 20 jr. terug is en de zaken inmiddels wat anders zijn? (voor we weer tien pagina's "ach wat zielig" verder zijn)
KiWiKo schreef:Ja, dit is echt pure marteling. Niet alleen de voorbenen vervormen, let eens op die achterbenenik niet in iedergeval......... ik moet ook eerlijk zeggen dat ik die peerden maar heel, heel raar vind lopen
vera schreef:shabbay schreef:
Gut, een poster uit 2004 met een TWH inclusief achterlijke schoenen en kettingen...... Miljoen verdiend