Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Petra_O schreef:ik heb deze vergelijking geloof ik wel eens op bokt gelezen, maar ik weet niet meer van wie hij was.
Probeer eens met je vuisten te typen. dat gaat niet lukken omdat je teveel knoppen tegelijk raakt. Zo is het ook bij het paard in de hogere dressuur. die hebben zoveel 'knopjes' dat je de sporen moet gebruiken om nauwkeurig duidelijk te maken wat je bedoelt. Anders raak je teveel knopjes tegelijk en raakt het paard in de war (loopt de computer vast)
Petra_O schreef:Inderdaad wel leuk gevonden, maar ook elk hoog opgeleid paard moet je zonder sporen goed kunnen rijden - je moet niet 'n spoor altijd echt nodig hebben. Je moet ermee kunnen rijden zonder te gebruiken, zodat je 'm kunt inzetten als je 'm even nodig hebt. Spoor moet niet standaard gebruikt worden, dus daarmee gaat je vergelijking dan weer niet op.ik heb deze vergelijking geloof ik wel eens op bokt gelezen, maar ik weet niet meer van wie hij was.
Probeer eens met je vuisten te typen. dat gaat niet lukken omdat je teveel knoppen tegelijk raakt. Zo is het ook bij het paard in de hogere dressuur. die hebben zoveel 'knopjes' dat je de sporen moet gebruiken om nauwkeurig duidelijk te maken wat je bedoelt. Anders raak je teveel knopjes tegelijk en raakt het paard in de war (loopt de computer vast)
orsini schreef:die zijn niet slecht, die moeten alleen niet met sporen rijden
maximiliaan schreef:Wat een onzin zeg..
Ook wat jij zegt met springen..
Sporen kunnen dan JUIST heel handig zijn om net voor de sprong dat beetje extra mee te geven wat ze nodig hebben om goed over de hindernis heen te komen.
Annelies200 schreef:Ik vind sporen niet slecht als je weet hoe en wat.
Maar van die tandwieltjes vind ik echt niet kunnen