Lusitana schreef:Dit is duidelijk een soort van Sjef-en-Anky-fans topic...
Euhhh, sorry? Volgens mij geef ik gewoon een mening en ik quote een droge opmerking, maar daardoor ben ik nog geen Anky of Sjef fan...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitana schreef:Dit is duidelijk een soort van Sjef-en-Anky-fans topic...
Ekkie schreef:Lusitana schreef:Dit is duidelijk een soort van Sjef-en-Anky-fans topic...
Euhhh, sorry? Volgens mij geef ik gewoon een mening en ik quote een droge opmerking, maar daardoor ben ik nog geen Anky of Sjef fan...
amondi schreef:De foto's op de site waarnaar verwezen is, zijn stemmingmakerij, duidelijk geplaatst door een tegenstander van LDR. de site van Ulrike Thiel levert heel veel woorden maar een normaal mens zal er geen informatie op krijgen. Het deed me nog het meest denken aan Aquahorse. Met heel veel ( dure) woorden, niks zeggen.
Ik begrijp dat er nog een afdeling moet zijn waarin zij zich tegen LDR opstelt? Toch nog maar eens terug naar de site, wie weet is dat stukje dan wel inhoudelijk....
TS had er beter aan gedaan een andere titel te kiezen, nu is dit weer gewoon een verkapt LDR discussie-topic.
Laat het toch rusten! Anky wint er 10 gouden medailles mee en wij, stervelingen, zullen ons paard er helemaal mee naar de stinkmodder rijden.
Klaar.
Ekkie schreef:Wat kan die Sjef Janssen trouwens droog reageren:
Tijdens een workshop discussie:"
welke extra effecten (fysiek en psychisch gezien) kan de training van het paard met LDR daadwerkelijk opleveren, die met de klassieke scholing niet te bereiken zijn?"
Antwoord S. J.: "10 gouden medailles."
Als dat jouw doel is, wat je volgens jezelf (want dat is kennelijk de enige criteriaCitaat:Ik rij ontspannen, vrolijk met plezíer op een paard dat zelf en ongevraagd zoekt naar mijn bevestiging. Daar ben ík trots op.
Ekkie schreef:@Amondi: Toch vind ik dat je nu een kern te pakken hebt waar het om gaat. Als Anky 10 medailles kan halen door zo te rijden, kan je het niet kwalijk nemen dat anderen dit ook gaan proberen...herstel... dat andere ook zo aan het rijden zijn. Dat krijg je als je succes toeschrijft aan de gebruikte methode.
Ekkie schreef:Lusitana schreef:Dit is duidelijk een soort van Sjef-en-Anky-fans topic...
amondi schreef:Ik ga met mijn opel kadett toch ook niet denken dat ik een Ferarri bij kan houden?
amondi schreef:Laat het toch rusten! Anky wint er 10 gouden medailles mee en wij, stervelingen, zullen ons paard er helemaal mee naar de stinkmodder rijden.
Klaar.
Ekkie schreef:amondi schreef:Ik ga met mijn opel kadett toch ook niet denken dat ik een Ferarri bij kan houden?
Dat zeg ik niet, ik zeg dat als je aan de top staat en een specifieke methode gebruikt tijdens een training, het zeer menselijk is dat anderen dit ook willen gaan proberen en dit ook na gaan doen. Dat heeft niks met goed, fout , slim, dom, Ferrari of Opel Kadett te maken.
SuperPepeijn schreef:Citaat:Ik rij ontspannen, vrolijk met plezíer op een paard dat zelf en ongevraagd zoekt naar mijn bevestiging. Daar ben ík trots op.
Als dat jouw doel is, wat je volgens
jezelf (want dat is kennelijk de enige criteria) bereikt hebt, dan mag je daarop best trots zijn van mij. Maar wat jouw doel is, is niet die van v. Grunsven en daarom totaal niet vergelijkbaar in welk opzicht dan ook.
Lusitana schreef:En door dat kopieer gedrag is info en waarschuwingen veel nuttiger dan alleen verdediging met dingen als "het werkt voor Anky" en "het is niet bewezen dat het schadelijk is". (En "Ulrieke kan niet rijden")
Dit is natuurlijk enorm subjectief en geen reden om te denken dat iets werkelijk verkeerd is.Citaat:Tegenstanders zijn vooral mensen die gruwelen van wat ze zien
amondi schreef:Ekkie schreef:@Amondi: Toch vind ik dat je nu een kern te pakken hebt waar het om gaat. Als Anky 10 medailles kan halen door zo te rijden, kan je het niet kwalijk nemen dat anderen dit ook gaan proberen...herstel... dat andere ook zo aan het rijden zijn. Dat krijg je als je succes toeschrijft aan de gebruikte methode.
Ik ga met mijn opel kadett toch ook niet denken dat ik een Ferarri bij kan houden?