Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabayo schreef:Gelukkig zie je het paard in het echt om er wat zinnigs over te zeggenFysiotherapeuten,trainers, dierenartsen en zadelmaker heeft zelden zon goed bespierd soepel paard gezien
Kabayo schreef:Gelukkig zie je het paard in het echt om er wat zinnigs over te zeggenFysiotherapeuten,trainers, dierenartsen en zadelmaker heeft zelden zon goed bespierd soepel paard gezien
different1 schreef:Ik vind de hals van mijn paard mooi bespierd, hij is sowieso een spierbundeltje, maar de bovenlijn mag imo nog meer.
Hij is nu ruim 8jr, ondanks dat hij klein is is hij wel echt een enorme laatbloeier.
Foto van deze week
[ [url=m/h1qdzt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van 3 maanden terug
[ [url=m/KbjVLa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij lijkt een deukje voor de schoft te hebben, dit is heel minimaal maar vertekend doordat de manen daar zijn afgeschuurd.
different1 schreef:Ik vind de hals van mijn paard mooi bespierd, hij is sowieso een spierbundeltje, maar de bovenlijn mag imo nog meer.
Hij is nu ruim 8jr, ondanks dat hij klein is is hij wel echt een enorme laatbloeier.
Foto van deze week
[ [url=m/h1qdzt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Foto van 3 maanden terug
[ [url=m/KbjVLa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij lijkt een deukje voor de schoft te hebben, dit is heel minimaal maar vertekend doordat de manen daar zijn afgeschuurd.
DiantaM schreef:Ik vond de fries zeker niet verkeerd voor een 3 jarige die net aan het werk is! Is natuurlijk nog niet te zeggen over zo'n paard dat het goed gespierd is, maar ik vind dat verschillende mensen hier wel erg negatief zijn.
Ik heb jaren op een friezenfokkerij gestaan en er zijn weinig Friezen die in ieder geval al zo de ruimte pakken en zakken. Dat het dan nog niet ideaal is: logisch.
dresjoepie schreef:DiantaM schreef:Ik vond de fries zeker niet verkeerd voor een 3 jarige die net aan het werk is! Is natuurlijk nog niet te zeggen over zo'n paard dat het goed gespierd is, maar ik vind dat verschillende mensen hier wel erg negatief zijn.
Ik heb jaren op een friezenfokkerij gestaan en er zijn weinig Friezen die in ieder geval al zo de ruimte pakken en zakken. Dat het dan nog niet ideaal is: logisch.
maar de vraag was hoe ziet een goed gespierde hals eruit? Dan is een foto van een 3 jarige misschien niet ideaal!
Dit vind ik een mooie hals je kan goed zien dat die spier doorloopt tot aan de schouder en dat er weinig onderhals is! Nu is dit een hengst en die hebben vind ik vaak toch al een mooiere gespierde hals!
https://i.pinimg.com/originals/00/23/e2 ... 18485a.jpg