Buiten beem ik hem wel mee, maar gebruiken? Nooit... Levens gevaarlijk vindt ik dat.

Edit; sorry betrap mezelf op een leugen. Heb tot heden in 7 jaar tijd 2x foto gemaakt ohz. Maar toen stond ze stil, hoewel zelfs dan alles kan gebeuren!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zag je veel mensen spelen en rennen met hond.. nu zie je het hondje overal keutelen en het baasje vol aandacht alleen op de mobiel.
.
Jorine_xx schreef:SweetVanille schreef:Als ik met een paard bezig ben, ben ik niet met mijn mobiel bezig...As simple as that...
Ben het hier volledig mee eens, ik kan me dan echt even lekker op het paard focussen en negens anders meer aan denken
Ik moet toch weten of iemand van het werk informatie nodig is en als ik gebeld word dan weet ik al helemaal dat ik moet opnemen omdat dat altijd dringend is. Maakt me dan niet uit of ik in de bak rij, les heb of op buitenrit ben zodra de baas of collega's bellen neem ik op.

finnens schreef:Vind het maar vreemd mensen die dat doen. Op het moment dat ik op mijn paard zit en liever app dan gezellig met mijn paard bezig ben, is het tijd om een andere hobby te zoeken.
..Annem84 schreef:finnens schreef:Vind het maar vreemd mensen die dat doen. Op het moment dat ik op mijn paard zit en liever app dan gezellig met mijn paard bezig ben, is het tijd om een andere hobby te zoeken.
Dus omdat ik app op mn paard moet ik een andere hobby zoeken..
Daarnaast kan het gewoon een heel dringend appje zijn. Ik kan het in sommige situaties echter niet begrijpen nee, dat de neus telkens weer in de telefoon gedrukt zit. Maar alsnog, die mensen zullen vanzelf merken dat het gewoon onveilig kan zijn en dan zullen ze hun lesje waarschijnlijk wel hebben geleerd.
En het paard zal zich er echt niet zo om bekommeren hoor.
Snap niet dat je constant je tijdlijn in de gaten moet houden wanneer je bezig bent met je 'lieveling' En dat vind ik trouwens wanneer je met vrienden afspreekt idem dito.