Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen hij nog thuis stond, reden we de laatste jaren vnl veel in de bossen met ritten van 30km, en nu op de nieuwe stalling focus ik me veel op de klassieke dresuur om hem zo lang mogelijk 'mee te laten gaan' en bouw ik z'n conditie uiteraard tijdens bosritjes weer op, en willen we weer lekker lange ritten maken!
Zowel voor paard als voor mens geldt: rust roest! Gewoon in beweging blijven, maar wel aangepast. Mijn paard en ik zijn samen 96 jaar,en van plan om eeuwig door te gaan, al is het dan in schildpaddentempo!
anjali schreef:![]()
![]()
Zowel voor paard als voor mens geldt: rust roest! Gewoon in beweging blijven, maar wel aangepast. Mijn paard en ik zijn samen 96 jaar,en van plan om eeuwig door te gaan, al is het dan in schildpaddentempo!
![]()

Horsa schreef:Wanneer stop je zelf? Ik was laatst op bezoek in het ziekenhuis en daar waren mensen van in de 70 die nog graag skieen. Ik denk dat als je je paard kent, dat hij zelf wel aangeeft wanneer hij wat niet meer leuk vind.