Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxsalinaxx schreef:Amiigo schreef:En eerder zei je nog dat je niet in d'r bakkes gaat trekken? Wist Adelinde over die blessure(s)?
Dat ik jou een verontschulding soort van moet afleggen vind ik echt mega brutaal. Bemoei je dan met je zelf.
Maar ik heb gezegt dat ik niet de teugels korter neem omdat ik dan in der mond trek en dat niet wil.
Nee ze wist het niet over de blessures en ernstige ziekte geschiedenis je kan namelijk niet even gaan kletsen daar.
Maar als olympische ruiter moet je kunnen zien dat het niet de oplossing is, zien andere instructuers namelij ook.
Ik heb veel respect voor haar maar ik heb liever edward gal qua rijstijl, ontspannen en zacht.
Amiigo schreef:xxsalinaxx schreef:
Dat ik jou een verontschulding soort van moet afleggen vind ik echt mega brutaal. Bemoei je dan met je zelf.
Maar ik heb gezegt dat ik niet de teugels korter neem omdat ik dan in der mond trek en dat niet wil.
Nee ze wist het niet over de blessures en ernstige ziekte geschiedenis je kan namelijk niet even gaan kletsen daar.
Maar als olympische ruiter moet je kunnen zien dat het niet de oplossing is, zien andere instructuers namelij ook.
Ik heb veel respect voor haar maar ik heb liever edward gal qua rijstijl, ontspannen en zacht.
Adelinde kan toch niet ruiken dat die blessures en een ernstige ziekte geschiedenis achter de rug heeft? Lijkt me niet heel onbelangrijk als je daar rond rijd, dat zou het eerste zijn wat ik zou vertellen als ze iets zei waar mijn paard nog niet aan toe was.
Ben het met je eens oji!
vur schreef:Ik was er ook bij. Werd er ook niet echt warm van. Het was trouwens geen prijsuitreiking maar een showblokje, wat de naam showblokje in mijn ogen niet waard was. Vond het een beetje een aanfluiting eigenlijk. Maar goed. Als ze hem zo voorstelt, lijkt hij voor mij meer op een beer die danst op een gloeiend hete plaat.
Waar ie aan geopereerd is, weet ik niet. Ik heb ook al horen zeggen dat het luchtzuigen te maken had. Misschien is er iemand die het echt weet?
Tazzey schreef:De achterkant doet in mijn ogen té veel mee. Niet mooi.