Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Snollygoster schreef:Ik heb de lessen met mijn instructeur gewoon afgebouwd tot op het punt dat ik helemaal geen les meer van hem nam. Toen heeft mijn moeder het hem gezegd (want ze nam ook les bij hem) dat ik een paar lessen van iemand anders heb gehad.
.
Bonita_Bon schreef:Snollygoster schreef:Ik heb de lessen met mijn instructeur gewoon afgebouwd tot op het punt dat ik helemaal geen les meer van hem nam. Toen heeft mijn moeder het hem gezegd (want ze nam ook les bij hem) dat ik een paar lessen van iemand anders heb gehad.
.
Hier zou ik dan weer totaal niet van gecharmeerd zijn. Niet eerlijk zijn en dan ook nog via je moeder?
SG1985 schreef:Dus na de les, gaf ik aan dat ik niet luister en zelf beetje gefrustreerd raakte...
waarop zij aangaf dat dat allemaal wel meevalt en bla bla bla.
Dus gaf aan: wil je niet kwetsen, maar ik ga wel even verder kijken en andere proberen. Dat begreep ze wel maar ze gaf daarop aan: laat maar weten wanneer je weer wat wilt?
Net alsof de boodschap niet over kwam.
Vandaag geappt dat ze dus mijn paard komende dagen niet hoeft te doen. Hierop ontving ik niets meer.... bel haar komende week nog wel even gok ik, zit mij niet lekker!
Citaat:Dus gaf aan: wil je niet kwetsen, maar ik ga wel even verder kijken en andere proberen. Dat begreep ze wel maar ze gaf daarop aan: laat maar weten wanneer je weer wat wilt?