Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alja schreef:ik geef les ( tijdelijk ivm operatie eigen instructrice) op een rijvereniging en de les begint om half zeven en als ik daar dan aankom tien min van te voren zit iedereen al in draf of galop.
afgelopen week konden we niet eerder de bak in dus konden pas echt om 18.30 uur met de les beginnen en heb toen ook gemeld dat we eerst tien minuten gingen instappen met een lange teugel, daar werd raar vanop gekeken. ook lijkt er naar mijn idee ook absoluut geen opbouw in het rijden te zitten en uitstappen werd ook heel kort gedaan. Ik snap dat echt niet maar misschien ben ik van de oude stempel maar ik vind 10 min in en uitstappen heel normaal en ook zeker 20 min draven voordat ik ga galopperen.
(
R12312 schreef:Alja schreef:ik geef les ( tijdelijk ivm operatie eigen instructrice) op een rijvereniging en de les begint om half zeven en als ik daar dan aankom tien min van te voren zit iedereen al in draf of galop.
afgelopen week konden we niet eerder de bak in dus konden pas echt om 18.30 uur met de les beginnen en heb toen ook gemeld dat we eerst tien minuten gingen instappen met een lange teugel, daar werd raar vanop gekeken. ook lijkt er naar mijn idee ook absoluut geen opbouw in het rijden te zitten en uitstappen werd ook heel kort gedaan. Ik snap dat echt niet maar misschien ben ik van de oude stempel maar ik vind 10 min in en uitstappen heel normaal en ook zeker 20 min draven voordat ik ga galopperen.
(
Ik vind je heel star in je denkwijze. Veel paarden worden losser van sneller galopperen, als een paard daar van opknapt, wat maakt het dan uit. Ik ken paarden die ik losstapte en gelijk aangaloppeerde, omdat het beter bij het paard pastte.
Alles per paard bekijken........