Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat is voor mij goed, daar geniet ik van maar verder, nee. Dat was vroeger.
xTitanic schreef:Ja, maar echt geen grote paarden.. zo'n bere sterke knol van 1m70 die ik niet ken krijg je me niet op
ik help mee met dat paard en ik hij is soms "grumpy" maar wel ontzettend betrouwbaar. Ik wou het wel proberen, maar ik dacht: oh God! Het is een Engelse Volbloed en ook nog eens een ex-renpaard! Ik stapte erop en echt waar, een van de fijnste paarden die ik ooit gereden heb. Hij luisterde zo goed! Af en toe ging hij wel wat hard, maar hij was goed terug te nemen op stem en ik heb me geen moment onveilig gevoeld. Dat was een van die.momenten dat mijn gevoel gelijk had.
dus groen spul skippen we sowieso!
.
. Ik volg mijn gevoel en probeer altijd eerst eens vanaf de grond met het paard te werken vooraleer ik in het zadel kruip. Ik ben ook heel kieskeurig in wiens oordeel (over het paard in kwestie) ik vertrouw: mijn trainer en diens groom vertrouw ik blindelings (zij lezen een paard als een boek) maar bij een willekeurige eigenaar heb ik wel een gezond wantrouwen bij zijn/ haar oordeel/ mening. Wat voor de een een onhandelbaar paard is, is voor een ander gewoon wat gevoelig
. 

).