Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Deliana1993 schreef:Ik vraag dit alleen omdat ik jullie mening wil weten omdat ik hier over twijfelde. Aangezien mijn gewicht geen probleem kan zijn. Daarnaast is het voor mij niet de eerste keer dat ik een pony inrij. Dat mijn boven lichaam te lang is ga ik in mee, maar wat ik al zei dit is slechts alleen maar voor het zadelmak maken en het inrijden. Ik zit er 2x in de week op maximaal 10 minuten.
Anoniem schreef:onder het zadel beleren heeft geen enkele toegevoegde waarde aan het voor de kar beleren hoor, dus nogmaals, waarom?
Deliana1993 schreef:Anoniem schreef:onder het zadel beleren heeft geen enkele toegevoegde waarde aan het voor de kar beleren hoor, dus nogmaals, waarom?
het stuur er op zetten? Wetende dat hij iets op zn rug krijgt ? dat het soms zwaarder kan zijn en uiteindelijk dat er misschien ooit iemand komt die er wel GOED op past
Deliana1993 schreef:Anoniem schreef:onder het zadel beleren heeft geen enkele toegevoegde waarde aan het voor de kar beleren hoor, dus nogmaals, waarom?
het stuur er op zetten? Wetende dat hij iets op zn rug krijgt ? dat het soms zwaarder kan zijn en uiteindelijk dat er misschien ooit iemand komt die er wel GOED op past

Dennis schreef:Ik beleer kleine pony's juist eerst voor de wagen en dan pas onder het zadel. Dan kunnen ze al sturen en zijn ze netjes op stem voorwaarts te rijden. Kindje er op en gaan met die banaan.
Je bent te lang & deze pony heeft waarschijnlijk niet veel balans waardoor hij je niet in evenwicht kan houden & jullie dus sámen omvallen. Dat wordt een levensgevaarlijke situatie. Ten tweede snap ik niet waarom je er 10 minuten op zou gaan zitten. Dan kun je er beter niet op gaan zitten.

Joolien schreef:Wat wil je nu van ons horen? Dat het wel past en dat het geen risico is dat je hem rijdt? Want ik heb niet het idee dat je iets anders accepteert...