Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Em_ schreef:Moet je dan ook je rijbewijs bij je hebben als je paardrijdt?
PascalB schreef:Em_ schreef:Moet je dan ook je rijbewijs bij je hebben als je paardrijdt?
voor de gene die er 1 hebben is het wel opletten, wettelijk ben je een bestuurder en dan kan je als je pech hebt je rijbewijs kwijt raken.
Cayenne schreef:Denken mensen er echt serieus over om met drank te paard te gaan of zelfs op wedstrijd?
jsofie schreef:_coquette_ schreef:Het lijkt me ook zo fijn voor een wedstrijd. Dan is de spanning er een beetje af. Maar ik durf het niet een keertje te proberen
Haha dan kom ik kijken! Of gewoon beginnen met 1 glaasje en dan het effect bekijken
) een poosje stevig les gehad op een gevoelig paard: stress!!!!
) lifaya schreef:ik bevind me niet op de openbare weg met mijn paard, dus lijkt mij dat er dan weer andere regels van kracht zijnik rijd in het bos en strand
lifaya schreef:ik heb het niet over dronken zijn heopenbaar dronkenschap is nooit mooi. Lopend, met de fiets of auto of paard. Ik heb het over lekker rozig zijn
je bent geen gevaar. Althans, niet per definitie meer als je gewoon een bomproof paard hebt wat betrouwbaar is. Snollygoster schreef:Ik geloof dat het in België strafbaar is. Een paard is net als een auto een voertuig, en als je te veel op hebt kan dat nogal verkeerd aflopen.. Maar als je met mate drinkt zie ik er het probleem niet van.
Op de manège wordt er elk jaar een nieuwjaarswandeling gedaan, dat is dan midden in de nacht, we hebben twee stops waar je ook warme choco en gluhwein kan krijgen
Dat was aan huis en de man van degene die les gaf zag dat ik er nogal strakgespannen op zat, liep even naar binnen en kwam terug met een flinke Berenburger
Voor de ontspanning
Het ging de rest van de les inderdaad een stuk beter
Paard galoppeerde erg makkelijk