Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Goed, we draaien het om: wat denk jij ZELF dat het is?
kleinvosje schreef:Blij dat Sonja hetzelfde denkt. Blijkbaar hebben jullie toch niet gezien dat ze besmet was.
Sonja schreef:Sorry, je bent me echt volledig kwijt.
WAT wil je nu precies weten?
Dat ze minder conditie heeft weten we nu wel.
kleinvosje schreef:Dus als ik het goed begrijp wordt ze al een jaar meerdere keren gelongeerd en de laatste tijd ook onder het zadel gereden?
Nee, dan is het echt niet te veel en zal ze echt niet geestelijk moe zijn
valerie2012 schreef:Sonja schreef:Sorry, je bent me echt volledig kwijt.
of ze snel de conditie weer terug heeft en hoe die best terug kunt krijgen. En ze krijg best veel vrij dus daar licht zeker niet aan.
valerie2012 schreef:Nou ze had ze nog niet toen wij nog thuis waren hoor. Want wij letten daar duiderlijk op zelf het welzijn van me paard gaat voor. Dus daar letten we zeker wel op want ze had ze toen wij weg ging echt niet hoor. Anders was het me moeder wel opvallen.

valerie2012 schreef:Sonja schreef:Sorry, je bent me echt volledig kwijt.
of ze snel de conditie weer terug heeft en hoe die best terug kunt krijgen. En ze krijg best veel vrij dus daar licht zeker niet aan.
Sonja schreef:valerie2012 schreef:Nou ze had ze nog niet toen wij nog thuis waren hoor. Want wij letten daar duiderlijk op zelf het welzijn van me paard gaat voor. Dus daar letten we zeker wel op want ze had ze toen wij weg ging echt niet hoor. Anders was het me moeder wel opvallen.
In de eerste week van je vakantie werd in een mestonderzek de besmetting al aangetoond. De heeft er dus al gezeten
Dat s geen schande of verwijt hoor, kan de beste overkomen. Maar doe er niet zo spastisch over
kleinvosje schreef:Meisje, blijkbaar kunnen wij zeggen wat we willen, maar het komt niet binnen en je zal er ook niets mee doen. Stel dan je vraag niet, heeft toch geen zin...
valerie2012 schreef:Sonja schreef:Prima, wat jij wilt. Succes verder!
zal wel lukken hoor ik weet zelf dat ik haar nog nooit over vraagt heb. Dus dat is zeker niet haar conditie is degelijk wel achter uit gegaan hoor. Dat merk goed hoor en je kan duiderlijk uit elkaar halen dus wij zijn geen groentjes in paarden sport.
zal wel lukken hoor ik weet zelf dat ik haar nog nooit over vraagt heb. Dus dat is zeker niet haar conditie is degelijk wel achter uit gegaan hoor. Dat merk goed hoor en je kan duiderlijk uit elkaar halen dus wij zijn geen groentjes in paarden sport.
Sonja schreef:Prima, wat jij wilt. Succes verder!
kleinvosje schreef:Succes dan maar, aangezien wij het volgens jou helemaal verkeerd zien en jij het goed hebt, hoeven wij niets meer te zeggen. ..
eridinges schreef:kleinvosje schreef:Sorry hoor, jij stelt hier een vraag, wij geven onze gedachten daarover. Jij gaat overal tegenin. Waarom dan een vraag stellen?
Ik mis de vraag sowieso al. Ben ik de enige?
kleinvosje schreef:Succes dan maar, aangezien wij het volgens jou helemaal verkeerd zien en jij het goed hebt, hoeven wij niets meer te zeggen. ..