Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lrtj_ schreef:VisibreTeam schreef:Ik vind het heerlijk met muziek in trainen in de bak
Alleen ga ik niet proberen op mn muziek mee te rijden, zulke tempowisselingen kan een paard niet
Wat luister je haha mijn paard kan aardig mee sjouwen op hardstyle en vind jet nog leuk ook.
anders schrikt ie straks van m'n stem haha) dan ontspant hij veel sneller
Altijd wel met maar één oortje en niet te hard. Maar bij ons in de bak rijden is altijd eenzaam en alleen, er is geen levende ziel te bekennen daar. En buiten vind ik het ook wel prettig, heb ik wat te zingen en dat kan best eens nuttig zijn ook
En als dat ene oortje nog in de weg zit omdat je bijvoorbeeld wordt aangesproken, is ie met één beweging uit je oor. 
) meegenomen in een dekje met een meeneemzak erop. Super handig en gezellig!
In de bak ook niet omdat ik me dan wil concentreren op wat ik doe.. Maar eerlijkheid boven alles ik ben niet zo'n muziekfreak. Ook thuis zelden de radio aan.
Misschien ben ik gewoon te oud grinnik! esmee_2001 schreef:Nooit gedaan maar wil het wel eens proberen alleen wat voor muziek dan ik denk dat hardstyle niet echt geschikt is en daar wordt ik zelf veel te druk van
Wat voor type muziek luisteren jullie
super chille rustgevende muziek.