Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bello2005 schreef:inrijden met sporen en zweet vind ik geen goede manier,, maar inderdaad iedereen doet het anders...

) hij kijkt echt wel naar welk paard geschikt is voor een demo (stond een tijd terug een heel interessant artikel over hem in de bit, misschien handig om wat te lezen over de methode voordat je wat gaat roepen?)
Angst + angst is zo simpel als 1+1=2. En nee de paarden zijn niet een ring met grote massa's mensen gewend, ze zijn immers zelfs nog niet zadelmak.Saintelette schreef:Ik wordt zo moe van deze discussie.. Iedereen roept maar van oh wat slecht,niet mijn manier enz enz, maar dan denk ik, hoeveel (probleem)paarden hebben jullie zelf al opgeleid? Blijkbaar doen deze 'show' mensen toch iets goeds.. Want uiteindelijk komen de paarden (vaak als laatste hoop) wel weer bij hen terecht en vaak nog met goed resultaat ook..
En de reactie hierboven (gimme spurs en die daar onder), over de show (alsof hij alleen maar demo's doet) hij kijkt echt wel naar welk paard geschikt is voor een demo (stond een tijd terug een heel interessant artikel over hem in de bit, misschien handig om wat te lezen over de methode voordat je wat gaat roepen?)