Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En voor de wedstrijden ging in 4x rijden. Ben chronisch ziek, dus zelf conditie trainen was geen optie.

superwoman schreef:Geryon schreef:Hier hetzelfde.. Paard kent het nu ook wel en met wedstrijden zijn we gestopt. Dus wilde alleen trainen om hem los in het lichaam te houden etc. Alleen dan zit ik er weer mee dat hij conditie en kracht mist wat inderdaad nodig is voor wat ik wil![]()
Ben er nog niet helemaal overuit wat ik nou wil. Genoegen nemen met de mindere conditie en kracht en dus op een lager niveau blijven of toch wat vaker gaan trainen en minder buiten rijden... quote]
Ik heb het voornamelijk opgelost met een stapmolenEn voor de wedstrijden ging in 4x rijden. Ben chronisch ziek, dus zelf conditie trainen was geen optie.
Maar daardoor konden we onze training wel wat zwaarder maken (kracht).
Buiten rijden zie ik dus niet als probleem, maar wel als je de "krachttraining" over slaat natuurlijk
Ik denk dat ik nu gemiddeld twee keer per week train (waarvan soms de ene keer longeren is) en de rest buiten hobbel..
Geryon schreef:Slim![]()
Met buitenrijden bedoel ik inderdaad de krachttraining overslaanIk denk dat ik nu gemiddeld twee keer per week train (waarvan soms de ene keer longeren is) en de rest buiten hobbel..
) tantesam schreef:Volgens mijn DA was het het beste om je paard 1 of 2 dagen in de week een 'herstel' dag te geven. '
Ze staat sowieso elke dag overdag op de wei.

Ook dit paard staat dagelijks minimaal 8uur in de wei.