Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
44Myrthe44 schreef:Ik vertrouw blind op mijn instructeur omdat les nemen anders geen zin heeft. Als ik niet wil aannemen wat hij zegt kan ik beter zelf wat aan gaan rommelen.
ambre schreef:Altijd zorgen dat je niet bedrijfsblind wordt.
Zelf nadenken,maar in de les wel doen wat er gezegd wordt om te kijken of het ook het resultaat heeft wat je wilt.
Een 'ja maar' ruiter is heel vervelend voor de intructie.Vragen stellen om het duidelijk te krijgen dan weer niet.Wat ik graag doe is af en toe een clinic meepakken,hoor je dan hele andere dingen dan heb je weer eens iets om over na te denken.
44Myrthe44 schreef:Ik vertrouw blind op mijn instructeur omdat les nemen anders geen zin heeft. Als ik niet wil aannemen wat hij zegt kan ik beter zelf wat aan gaan rommelen.
Langcara schreef:MAar het is niet gek dat een beginnend persoon onwetend is. Was ik ook. Ik had 10 jaar op de manege gereden en uiteindelijk wil je het eens ECHT leren en dat doe je op een eigen paard. En ja, deze stond in pensionstalling (gelukkig want er is heel veel wat je over paarden moet weten voordat je ze bij huis zet en ze zelf helemaal gaat verzorgen).
Door de jaren heen heb ik veel geleerd en weet ik alles wel zo'n beetje wat ik van paarden moet weten, en natuurlijk leer ik nog bij.
Maar waar moet je dan beginnen als je nog niets weet?
ambre schreef:Altijd zorgen dat je niet bedrijfsblind wordt.
Zelf nadenken,maar in de les wel doen wat er gezegd wordt om te kijken of het ook het resultaat heeft wat je wilt.
Een 'ja maar' ruiter is heel vervelend voor de intructie.Vragen stellen om het duidelijk te krijgen dan weer niet.
Wat ik graag doe is af en toe een clinic meepakken,hoor je dan hele andere dingen dan heb je weer eens iets om over na te denken.